Praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média. Popisuje proces plánování kampaní, přípravy, realizace i měření jejich přínosů. Rozkrývá propojení sociálních médií s marketingovými nástroji a komunikačními kanály.
Kde najít skutečnou radost? Jak zapřáhnout sílu rozumu ve svůj prospěch? Co je skutečným měřítkem úspěchu? Jak zvládat vztek? Jak nalézt smysl života? Jak překonat zármutek? Odpovědi na tyto i další otázky jsou jádrem stoické filozofie.
Jste ve své práci nespokojení? Cítíte se frustrovaní a nedocenění? S pomocí této knihy se můžete stát opět spokojeným a úspěšným pracovníkem, aniž byste museli hned měnit zaměstnání.
Tato nová příručka vám poskytne odborné vedení při sestavování profesionálního podnikatelského záměru, ať už chcete získat finance pro rozjezd svého podnikání, nebo naopak prodáváte svoji firmu.
Čeká vás nepříjemné setkání se šéfem. Právě vám volala učitelka, aby si postěžovala na vaše dospívající dítě. Je večer a pohádali jste se s partnerem. Co uděláte?