Jak vyrobit zázrak? Legenda reklamního světa Rory Sutherland vás přesvědčí, že řešení problémů musíte hledat tam, kde nikdo jiný – ve sférách zdánlivé iracionality.
Naučte se, jak pracovat se základními účetními výkazy - rozvaha, výkaz zisku a ztráty a cash-flow při zpracovávání finanční analýzy. Využijte tyto metody ve své podnikatelské praxi.
Autor bestsellerů Začněte s PROČ a Lídři jedí poslední představuje metodu trvale úspěšného podnikání. V nekonečné hře není cílem porazit konkurenci, ale vybudovat nesmrtelnou firmu, již milují zaměstnanci, zákazníci i akcionáři.
Kniha psaná pro veřejnost s cílem vysvětlovat krizové ekonomické jevy na základě toho, jak náš centrální bankovní systém skutečně funguje. Vystupují zde nejvýznamnější světoví politici, ředitelé obřích bank a investičních fondů.
Tato erudovaně, čtivě a srozumitelně napsaná publikace přináší cenné, do širokého sociálního kontextu zasazené poznatky z oblasti politické ekonomie, mezinárodních vztahů a geopolitiky.
Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe.