Tyto pracovní listy jsou zábavnou čítankou, určenou dětem, které při běžné výuce čtení v první třídě nezvládly plynulé čtení otevřených slabik a slov z nich složených a které čtou bez porozumění.
Hodnocení je velmi důležitou součástí práce učitele a jenom kvalitní hodnocení může ve třídě vytvořit dobré klima. Kniha představuje podporující hodnocení, které je formativní, optimistické a individualizované.
racovní sešit „PŘEDČTENÁŘ“ – další díl hravých pracovních sešitů, zaměřený na „předčtenářské“ dovednosti. Formou zábavných úkolů si děti zlepšují a rozšiřují zrakové a sluchové vnímání, porozumění i komunikaci.
Pracovní sešit zaměřený na období podzimu je rozdělený na dvanáct týdenních bloků s jednoduchými popisy činností. Veškeré aktivity jsou rozepsány na jednotlivé dny a autorka dbá na jejich vyváženost v kontextu celého týdne.
Výbor z klasického díla švédské myslitelky Ellen Key (1849–1926), která svými úvahami o výchově na přelomu 19. a 20. století zásadně ovlivnila pedagogické myšlení zejména ve Skandinávii a v Německu, ale i v Itálii, USA a Japonsku.
Jde o třetí díl série pracovních sešitů cílených vždy na určitou část roku (první díl Vlaštovičky štěbetají, z jara totiž radost mají zaměřený na jaro a léto, druhý díl Podzim ťuká na vrátka, připravte se zvířátka cílený na podzim).
Kniha je určena studentům i profesionálům v oblasti tělesné výchovy a sportu, tedy
zejména učitelům, ale také vychovatelům, asistentům pedagoga, trenérům a lektorům
ve školách, sportovních a volnočasových organizacích.
Pojďme se společně rozepsat na žánrech, které mladé čtenáře baví. Ať už je to fantasy plné draků, magických předmětů a vrtošivých bohů nebo sci-fi, ve kterých se létá vesmírnými loděmi či ve vznášedlech, cestuje časem a vyjednává s roboty.
Logopedické hádanky ve formě veršů, v nichž musejí děti samy přijít na správný rým, se staly v rodinách, ve školkách, školách i na logopedických pracovištích velmi oblíbenými, a proto autorky vytvořily jejich pokračování.
Publikace netradičním způsobem představuje problematiku ADHD a soustředí se zejména na porozumění světu dětí s touto poruchou, které je základem úspěšné práce s hyperaktivními a impulzivními jedinci.
Pedagogové v knize najdou užitečné tipy, jak stresu nejen čelit, ale hlavně předcházet. Díky knize zjistí, jak reagují na zátěž a co z jejich chování může vést ke zvýšenému stresu.
Kniha zahrnuje sedm esejí sepsaných autory z univerzit v Německu a Švýcarsku, kteří usilují o hlubší výklad některých zavedených náhledů na předmět svého zájmu, jímž je výchova, vzdělávání, škola, učitelé, žáci, vyučování a učení.
Proč reformy školství jsou často neúspěšné? Proč je prostředí škol v podstatě toxické a systémově brání procesu vzdělávání? Proč přes upřímnou snahu osvícených ředitelů a učitelů změnit tvář školy nedochází k její faktické transformaci?
Publikace nabízí aplikaci vybraných témat obecné didaktiky v předškolním vzdělávání. Čtivou formou nabízí informace, jak efektivně vzdělávat s ohledem na specifika učení dětí předškolního věku.
Inkluze je v posledních letech jedním z nejdiskutovanějších témat nejen mezi politiky, ale i mezi pedagogy a rodiči. Zároveň je to téma, u něhož postrádáme kvalitní informace získané přímo ze školního prostředí.