Praktická a čtivá knížka pomůže všem manažerům, vedoucím týmů a podnikatelům asertivně komunikovat s jednotlivci a týmy. Dozvíte se, jak asertivně vyjadřovat nesouhlas a řešit konflikty, jak pomocí asertivity čelit neoprávněné kritice,
Honoré píše s nadhledem a humorem. Trefně ukazuje na paradoxy
a smutné následky neustálého zrychlování. Snaží se najít
a nabídnout způsob, jak žít co nejlépe v rovnováze mezi rychlým
a pomalým.
Upravené a doplněné vydání knížky uznávaného autora, poradce a lektora ukazuje, čím mohou být konflikty prospěšné, jaký význam mají jak pro vedení a řízení firem, tak v lidském životě.
Denně nám hlavou proběhne asi 60 000 myšlenek, ale téměř všechny jsou v podobě neustále se opakujících vnitřních dialogů o vině, budoucnosti a nejrůznějších obavách. Tyto myšlenky jsou nám k ničemu, protože nás okrádají o čas. Emoce, které se s nimi pojí,
Propojení toho nejlepšího, co nabízí teorie a praxe leadershipu, obohacená o poznatky dalších disciplín a zkušenosti z praxe vedení lidí v českých podmínkách.
Mnoho lidí vyhledává psychiatrickou nebo psychologickou pomoc i v případech, kdy by si své problémy mohli vyřešit sami. Mohli by je dokonce vyřešit dříve, než se nakupí do takového množství, že se stávají nepřehlednými.