Jak podpořit rozvoj slovní zásoby dítěte mezi třetím a šestým rokem věku? Kromě společného čtení a prohlížení knížek je to rozhovor, povídání o tom, co se stalo, co nás čeká, na co se těšíme, co máme rádi.
Kniha potěší učitele a vychovatele volající po širší nabídce kolektivních herních aktivit s netradiční, ale oblíbenou pomůckou – padákem. Nabízí na padesát her s padákem a v poslední kapitole je doplněna hrami se stuhami a šátky.
Hra a prožitek představují nejefektivnější způsob předávání informací a osvojování si nových poznatků. Princip učení hrou vyzdvihuje také tato publikace, nabízející ve 23 kapitolách konkrétní a detailně připravené náměty pro práci s dětmi podle čtyř
Kniha plná písniček, her, pohybových improvizací i jednoduchých tanečků, říkadel, melodizací, divadelních dramatizací, hádanek a veselého kreslení na motivy čtyř ročních období a důležitých událostí roku z pohledu předškoláka.
Procvičujte si se svými dětmi správnou výslovnost a rozvíjejte jejich komunikační dovednosti. S obrázkovou Logopedií – Žežicha se neříká to bude zábava!
S čím si chlapeček rád hraje? Podívej se na předlohu, domaluj obrázek a dotvoř jej samolepkami. Co se během závodu ztratilo z auta? Vybarvi auto podle předlohy a dolep samolepky ztracených předmětu.
Základní struktura knihy je inspirována ročním koloběhem. Každá kapitola má své nosné téma – projekt, který je nahlížen a zpracován z mnoha různých úhlů pohledu s důrazem na specifika předškolního vzdělávání.