Kniha nabízí inspiraci nejen pro trenéry sportovních oddílů, organizátory činnosti různých spolků, ale i pro podnikatele a manažery, kteří chtějí svoji aktivitu povznést na vyšší úroveň.
Dobře komunikovat znamená dobře pečovat. Kniha představuje základy komunikace při péči o pacienty, ale zaměřuje se zejména na osoby s demencí. Důležité je, aby se člověk s demencí cítil respektovaný a oceňovaný (hovoří se o tzv. validaci).
Kniha „Manažer jako druhé řemeslo – V první linii“ je základní návod na to, jak zvládnout „řemeslo“ vedení lidí. Je zaměřena na ty vedoucí, kteří přímo řídí nějakou skupinu pracovníků. Jsou to vedoucí oddělení, týmů nebo směn.
Audiokniha vám poskytne počáteční jiskru k pozvednutí vlastní hry na zcela novou úroveň, a to ve všech oblastech vašeho života. Objevíte v ní nástroje, nápady, příběhy a ponaučení, včetně aktivních úkolů, které se autor naučil od celé řady lidí.
Naše kariéra je plná potenciálu a možností, nejistoty a změn. K úspěchu nevede přímá cesta. Občas se zasekneme, čelíme překážkám, cítíme se frustrovaní nebo chceme prozkoumat nové příležitosti.
V této aktuální knize se dozvíte, jak nastavit management lidských zdrojů v organizaci, jak aplikovat age management, společenskou odpovědnost, jak budovat značku zaměstnavatele a v neposlední řadě jak dosahovat konkurenční výhody v organizaci s důrazem na udržitelnost.
Kniha světově uznávaného odborníka na neverbální komunikaci nabízí průlomový pohled na pět účinných principů, které odlišují výjimečné lidi od ostatních.
Umět se správně vyjádřit, dát najevo, co chci, najít ta správná slova… To vše někdy představuje zejména pro děti velkou výzvu. Tato kniha je plná zábavných a kreativních nápadů, které pomáhají k rozvíjení vyjadřovacích schopností.
Autor knihy Myšlením k bohatství se během třiceti let setkal s desítkami magnátů, předáků, vynálezců a manažerů, s nimiž vedl dlouhé podrobné rozhovory, aby zjistil, čemu právě oni vděčí za své úspěchy.
Praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média. Popisuje proces plánování kampaní, přípravy, realizace i měření jejich přínosů. Rozkrývá propojení sociálních médií s marketingovými nástroji a komunikačními kanály.
Světově proslulá architektka Eva Le Peutrec vám ve své knize prozradí, jak vás mohou složité situace posunout, jak vše zlé přetavit v něco pozitivního a především jak je důležité používat kreativní myšlení.
Kniha je určena všem těm milionům lidí, kteří se ocitli na nějaké životní křižovatce - dopadla na ně světová ekonomická krize a nevědí, co mají dělat, jak do budoucna řešit svou finanční situaci.
Kniha Konflikty ve škole – od prevence k řešení je určena především pracovníkům škol a školských zařízení, kteří už mají dost neustálých nepříjemných mailů, schůzek a hovorů a chtějí konečně získat více času na skutečnou práci.