Kniha nabízí svébytný příspěvek do debaty o potenciálu výuky dějepisu a jejím propojení s moderními poznatky historických a společenských věd. Zároveň odpovídá na zvýšenou poptávku po výuce kritického myšlení a mediální gramotnosti.
Publikace si klade za cíl poskytnout informace o možnostech podpory duševního zdraví žáků i učitelů a předložit nabídky, co mohou sami pedagogové dělat. V první části knihy se teoreticky vymezuje duševní zdraví ve škole a ukotvuje téma tak, aby pedag
Jestlipak víte, kdy se u dítěte začínají rozvíjet předpoklady pro to, aby z něho nebo z ní vyrost zdatný čtenář? Pokud hádáte předškolní věk nebo dokonce první třídu, jste vedle jak ta jedle!
Každý se někdy naštve. Když se ale vztekem necháváme přeprat, možná se s námi ostatní děti nebudou chtít až tak moc kamarádit. Co si ale máme počít se svými emocemi?
Učím se hrou - to je ideální přístup, jak dětem zprostředkovat poznání. Nejlíp, pokud je k tomu přimícháno i trošku zábavy. Tu určitě objevíte v tomto pracovním sešitu pro děti ve věku tři až čtyři roky.
Kniha je věnována vývoji pozornosti a exekutivních funkcí od raného věku do dospělosti. Exekutivní funkce slouží k řízení vlastního chování, tj. k seberegulaci i ke zvládání různých činností, zejména pokud je nutné odolávat něčemu lákavějšímu.
Pracovní listy jsou sestaveny z patnácti krátkých příběhů, které se odehrávají kolem jednoho zdánlivě obyčejného domu. Příběhy popisují život zajímavých nájemníků, kteří v něm žijí. Ke každému příběhu jsou připojeny tři pracovní listy s úkoly.
Inspirující návod, jak přežít mateřství – z pohledu pediatričky prvorodičky. Když se žena stane mámou, svět se jí změní k nepoznání. A vlastně nejen svět – i ona se s mateřstvím stává novou verzí sebe sama.
Vzdělávání dětí s lehkým mentálním postižením, jejich inkluze či umisťování ve speciálních školách nebo otázky obsahu učiva jsou hojně diskutovaná témata.