Nejprodávanější tituly za posledních 14 dní
média a komunikace

Novinářem v Číně 2
(6x)

Další várka syrových příběhů ze života známého novináře v Číně. Ponořte se do víru zážitků asijské dekády Tomáše Etzlera, vydala by na několik lidských životů. Jak vývoj Číny ovlivnila politika jednoho dítěte? Jaké je zde postavení žen?

média a komunikace

Novinářem v Číně 2

422 Kč
Koupení novináři
(2x)
Poznáte, jak je s vámi manipulováno – a budete vědět, kým a proč. Závěrem vám bude jasné: Názorová rozmanitost je teď už jenom simulovaná. Protože naše „zprávy“ jsou často čirým vymýváním mozků.
média a komunikace

Koupení novináři

332 Kč
Fake over
Všechno, co jste kdy potřebovali vědět o fake news a jiných internetových neřádech.
média a komunikace
Ukázky

Fake over

332 Kč
Marketingová komunikace a public relations
Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání, a obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel.
média a komunikace
Ukázky

Marketingová komunikace a public relations

Jan Halada (ed.)
150 Kč
Akademické svobody ve věku konformity
Tato provokativní kniha sleduje zánik akademických svobod v kontextu měnících se představ o účelu univerzity a povaze vědění a je výzvou a voláním do zbraně za sílu akademického myšlení.
média a komunikace
Ukázky

Akademické svobody ve věku konformity

329 Kč
Digitální obrat v českých humanitních a sociálních vědách
Publikace prostřednictvím uceleného souboru mezioborově pojatých statí dokumentuje inovace, které tzv. digitální obrat přináší do práce českých sociálněvědních a humanitních badatelů.
média a komunikace

Digitální obrat v českých humanitních a sociálních vědách

378 Kč
Metrická společnost
Všudypřítomný jazyk hodnocení a bodování zásadně změnil naše vnímání hodnoty a statusu. Vzestup kvantifikace vytvořil a posílil sociální hierarchie a kvalitativní rozdíly proměnil v kvantitativní nerovnosti.
média a komunikace

Metrická společnost

252 Kč
Novinářem v Číně
(8x)
Když Tomáš Etzler přistál v říjnu 2006 v Pekingu, Čínu téměř neznal.
média a komunikace
Ukázky

Novinářem v Číně

404 Kč
Překupník na Darknetu - 80%
Neuvěřitelný, ale skutečný příběh muže, který vystavěl online drogové impérium v hodnotě miliardy dolarů z ložnice a málem mu to prošlo.
média a komunikace

Překupník na Darknetu

224 Kč
44 Kč
Tohle není propaganda
(2x)
Žijeme ve zrychlené době plné nejrůznějších vlivů. Cílené reklamy, hackeři, internetoví boti, ISIS, Putin, trollové, Trump – ti všichni se snaží otřást naším vnímáním reality.Surreálné atmosféře, jejímž cílem je nás dezorientovat.
média a komunikace

Tohle není propaganda

268 Kč
Zobrazuji 1 - 10 z 12 položek
1 2 > >>