Ceny dopravy

Existuje několik možností, jak po nákupu převzít svou objednávku. Vyberte si tu, která Vám nejvíce vyhovuje.

Můžete si vybrat z několika způsobů dopravy.

Na této stránce najdete také informace, co dělat, pokud máte problémy s doručením své objednávky.

Zasílání v České republice

Druh dopravy   Cena vč. DPH
Osobní odběr v knihkupectví  20,00 Kč manipulační poplatek (odběrné místo ve skladu v Horoměřicích 0,-)
Česká pošta    65,00 Kč (+ 30,00 Kč dobírka)
PPL 65,00 Kč (+ 30,00 Kč)
Zásilkovna 37,00 Kč (+ 12,00 Kč dobírka)

Zasílání na Slovensko

Druh dopravy   Cena vč. DPH
Zásilkovna 66,00 Kč (+ 12,00 Kč dobírka)
Česká pošta dle platného tarifu České pošty - viz kalkulátor zásilky (nelze zasílat na dobírku)
PPL  190,00 Kč (+ 30,00 Kč dobírka - dobírka se vybírá v EUR)

Zasílání do zahraničí mimo Slovenska

Druh dopravy Cena vč. DPH
Česká pošta dle platného tarifu České pošty - viz kalkulátor zásilky

U objednávek s dodací adresou v zahraničí (kromě Slovenska) účtujeme balné ve výši 90,- Kč (včetně DPH).

Způsob dopravy

Osobní odběr v našem knihkupectví

UPOZORNĚNÍ - pro vyzvednutí objednávky na odběrném místě Kosmas je nutné znát číslo objednávky.

Ve chvíli, kdy je vaše zboží připraveno k odběru na prodejně, zašleme Vám e-mail s potvrzením.

Na prodejně pro Vás bude připraveno po dobu 7 dnů. Pokud zboží v této lhůtě neodeberete, je objednávka vrácena zpět do centrálního skladu.

Zásilkovna

Máte to daleko do našeho knihkupectví a na poštu se vám nechce? Využijte naší nejnovější služby – výdeje zásilek na odběrních místech Zásilkovny. Jak to funguje? V košíku na Kosmas.cz si ze způsobů dopravy vyberte to odběrní místo, které vám je nejbližší. Ve chvíli, kdy budete mít zásilku připravenou, dostanete zprávu SMS, že si pro ni můžete přijít. Uloženou ji budete mít 7 dní.

Cena za odběr na výdejních místech Zásilkovny najdete na této stránce nahoře. Podrobnější informace najdete na stránkách Zásilkovny.

Balík do ruky České pošty

Česká pošta garantuje doručení následující pracovní den po podání zásilky. Pokud vás doručovatel nezastihne, nechá lísteček v poštovní schránce a zásilka zůstane uložena na vaší dodací poště (kontakt najdete na lístečku). Nově Česká pošta zasílá i SMS a e-mailová potvrzení o uložení zásilky.

Na pobočce České pošty je balík uložen 7 kalendářních dnů, poté je poslán zpět k odesílateli. Můžete ale poštu požádat o opakované doručení zásilky v určitý den nebo prodloužení úložní doby.

Informace o dodání nebo stavu vaší zásilky jsou dostupné on-line na stránkách České pošty nebo telefonicky na lince 800 177 889.

Více informací, co dělat, když vás doručovatel České pošty nezastihne doma najdete zde.

Kurýrní služba PPL

Služba PPL doručuje zásilky následující pracovní den po podání zásilky. Zásilky rozváží standardně zboží ve všední dny od 8.00 do 18.00, ve vybraných lokalitách také večer mezi 17.00 a 21.00. Než k Vám PPL přiveze zásilku, bude Vás řidič kontaktovat na Vámi uvedeném telefonním čísle. Pokud Vás řidič nezastihne při prvním pokusu o doručení, zanechá v poštovní schránce oznámení a doručí Vám zásilku následující pracovní den.

Jestliže jste si objednali zboží na dobírku, můžete je uhradit řidiči buď v hotovosti nebo platební kartou.

Informace o dodání nebo stavu vaší zásilky jsou dostupné on-line na stránkách PPL.

Problémy s doručením

Pokud se vyskytl problém s doručením zásilky nebo Vám nebyla doručena vůbec, obraťte se prosím na naši zákaznickou linku 226 519 800 nebo zašlete mail na reklamace@kosmas.cz.

Nejčastější příčiny nedoručení zásilky

  • Přepravce či poštovní doručovatel nevložil do vaší schránky oznámení o nedoručení / uložení zásilky
    Stav doručení zásilky si můžete ověřit on-line na těchto odkazech České Pošty, kurýrní služby PPL. Číslo balíku/zásilky vám bylo zasláno na e-mail, který jste uvedli v objednávce.
  • Zásilka se ztratila u přepravce nebo byla omylem doručena na jinou adresu
    Pokud dojde k této situaci, neprodleně zahájíme reklamační řízení s dopravcem. Po dohodě vám buď Vaši objednávku obratem zašleme znovu, nebo byla-li původní objednávka placena předem Vám obratem vrátíme vaši platbu.

Rádi s Vámi vzniklé problémy budeme řešit na naší zákaznické lince 226 519 800 nebo napište na e-mail info@kosmas.cz.