Nejprodávanější tituly - říjen 2014
média a komunikace
Kniha
Ke klíčové proměně společenského systému a specificky i mediálního systému docházelo v České republice po roce 1989. Průběh a podoba takzvané strukturální transformace českých médií je zde zmapována na příkladu českého lokálního a regionálního tisku.
média a komunikace
Český lokální a regionální tisk mezi lety 1989 a 2009
Lenka Waschková Císařová
247 Kč
Kniha
E-Kniha
V této knize naleznete praktické a vyzkoušené tipy a návody, s jejichž pomocí snadno a rychle navážete kontakt s novými zákazníky a klienty a prolomíte bariéru jejich odmítání.
média a komunikace
Ukázky
Jak uspět při obchodním telefonování
Miroslav Princ
269 Kč
Kniha
Bazar
V Nové ekologii médií autor shrnuje stále složitější strukturu krajiny médií v Evropě, včetně vlivu, které média mají (nebo nemají), na demokratizaci společnosti.
média a komunikace
Ukázky
Nová ekologie médií
Karol Jakubowicz
300 Kč
E-Kniha
Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu soukromého a veřejného ve světě marketingové komunikace.
média a komunikace
Ukázky
Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci
Radim Bačuvčík
69 Kč
E-Kniha
Kniha ukazuje, jak různě lze pohlížet na vztah tradičního a nového ve světě marketingové komunikace.
média a komunikace
Ukázky
Tradiční a nové v marketingové komunikaci
Radim Bačuvčík
69 Kč
Kniha
Mediální monopol? Něco takového přece neexistuje, namítnou mnozí. Skutečně? Následující text by rád nabídl odpověď.
média a komunikace
Mediální monopol
M. A. Verick
248 Kč
Kniha
Shrnutí Adornovy kritiky masové kultury.
média a komunikace
Schéma masové kultury
Theodore W. Adorno
,
Max Horkheimer
115 Kč