Nejprodávanější tituly - říjen 2014
média a komunikace

Český lokální a regionální tisk mezi lety 1989 a 2009
Ke klíčové proměně společenského systému a specificky i mediálního systému docházelo v České republice po roce 1989. Průběh a podoba takzvané strukturální transformace českých médií je zde zmapována na příkladu českého lokálního a regionálního tisku.
média a komunikace

Český lokální a regionální tisk mezi lety 1989 a 2009

247 Kč
Jak uspět při obchodním telefonování
V této knize naleznete praktické a vyzkoušené tipy a návody, s jejichž pomocí snadno a rychle navážete kontakt s novými zákazníky a klienty a prolomíte bariéru jejich odmítání.
média a komunikace
Ukázky

Jak uspět při obchodním telefonování

269 Kč
Nová ekologie médií
V Nové ekologii médií autor shrnuje stále složitější strukturu krajiny médií v Evropě, včetně vlivu, které média mají (nebo nemají), na demokratizaci společnosti.
média a komunikace
Ukázky

Nová ekologie médií

300 Kč
Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci
Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu soukromého a veřejného ve světě marketingové komunikace.
média a komunikace
Ukázky

Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci

69 Kč
Tradiční a nové v marketingové komunikaci
Kniha ukazuje, jak různě lze pohlížet na vztah tradičního a nového ve světě marketingové komunikace.
média a komunikace
Ukázky

Tradiční a nové v marketingové komunikaci

69 Kč
Mediální monopol
Mediální monopol? Něco takového přece neexistuje, namítnou mnozí. Skutečně? Následující text by rád nabídl odpověď.
média a komunikace

Mediální monopol

248 Kč
Schéma masové kultury
Shrnutí Adornovy kritiky masové kultury.
média a komunikace

Schéma masové kultury

115 Kč