Nejprodávanější tituly - listopad 2014
psychologie

O psychologii bytí
(1x)
Jednou z nejčastěji citovaných teorií v oblasti lidské motivace je bezpochyby hierarchie lidských potřeb Abrahama H. Maslowa. Podle tohoto autora jsou lidské potřeby uspořádány od nejnižších k nejvyšším.
psychologie

O psychologii bytí

431 Kč
Psychologie budoucnosti
(1x)
Tento čtenářsky přístupný a ucelený přehled díla Stanislava Grofa, jednoho ze zakladatelů transpersonální psychologie, byl sestaven se záměrem, aby se s jeho prací mohla seznámit i širší veřejnost.
psychologie
Ukázky

Psychologie budoucnosti

381 Kč
Psychologie dítěte
Kniha shrnuje hlavní výsledky pětačtyřicetileté práce ženevské psychologické školy.
psychologie

Psychologie dítěte

248 Kč
Život je boj
Psychologický průvodce pro pacienty s rakovinou, pro jejich pečovatele a blízké. Je psána běžným jazykem a snaží se obsáhnout všechny aspekty života, se kterými se pacient a jeho blízcí v průběhu nemoci setkají.
psychologie

Život je boj

359 Kč
Jak poznat, když vám někdo lže
Bývalý expert FBI a autor světového bestselleru Jak prokouknout druhé lidi přichází s knížkou, díky které zaručeně poznáte, že vám někdo lže. V této praktické příručce najdete více než 200 nejčastějších příznaků lhaní a projevů podvodného chování.
psychologie

Jak poznat, když vám někdo lže

197 Kč
Jak překonat panické ataky
Náhlé a mimořádně nepříjemné záchvaty strachu se týkají zhruba 4 procent lidí. Tato kniha vám pomůže tento stav pochopit a prakticky s okamžitým účinkem proti němu bojovat.
psychologie

Jak překonat panické ataky

269 Kč
Psychologie C. G. Junga
Jungova žákyně a jeho nejbližší kolegyně Jolande Jacobi si předsevzala, že názorně a zhuštěně představí základní pojmy Jungovy psychologie a myšlení. Kniha vyšla v prvním vydání v roce 1940 a byla několikrát přepracována a aktualizována.
psychologie

Psychologie C. G. Junga

311 Kč
Public relations jako ovlivňování mínění
Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům...
psychologie
Ukázky

Public relations jako ovlivňování mínění

253 Kč
Jak vzniká důvěra
(2x)
Tato kniha se zabývá kořeny nedůvěry a způsoby, jak náš ztracený pocit důvěry obnovit. To, co normálně za důvěru považujeme, je ve skutečnosti jen naše představa o důvěře – dětinská a vysněná.
psychologie

Jak vzniká důvěra

284 Kč
Přejme si být štíhlí
(3x)

Hubnutí je zcela snadné. Musíme jen vědět jak! Můžeme své tělo ovlivňovat silou mysli? Jednoznačně ano. Mnoho lidí v posledních letech dosáhlo ideální hmotnosti podle návodu a rad Pierra Franckha - s lehkostí!

psychologie

Přejme si být štíhlí

251 Kč
Zobrazuji 21 - 30 z 149 položek
<< < 1 2 3 4 5 .. 15 > >>