Nejprodávanější tituly - květen 2015
média a komunikace
Kniha
E-Kniha
V této knize naleznete praktické a vyzkoušené tipy a návody, s jejichž pomocí snadno a rychle navážete kontakt s novými zákazníky a klienty a prolomíte bariéru jejich odmítání.
média a komunikace
Ukázky
Jak uspět při obchodním telefonování
Miroslav Princ
269 Kč
Kniha
E-Kniha
Publicista a spisovatel Jan Vávra byl jedním z lidí, kteří stáli u zrodu televize Nova. Ve svých vzpomínkách se vrací k okolnostem samotnému vzniku naší první soukromé televize, líčí její zrod, počáteční potíže i fenomenální úspěch.
média a komunikace
Moc a nemoc televize Nova
Jan Vávra
222 Kč
Kniha
E-Kniha
Kniha přináší chronologický přehled historie českých médií na pozadí světových dějin.
média a komunikace
Ukázky
Dějiny českých médií
Petr Bednařík
,
Jan Jirák
,
Barbara Köpplová
424 Kč
Kniha
Tato kniha vyjmenovává bezpečnostní rizika a nebezpečí hrozící uživatelům internetu a smartphonů, současně však poskynuje instrukce, jak se jim vyhnout.
média a komunikace
Bezpečnost na internetu pro všechny
Thorsten Petrowski
278 Kč
Kniha
E-Kniha
Známá a zkušená autorka čtivým způsobem seznamuje čtenáře se způsoby chování a jednání na akademické půdě, na odborných stážích, kongresech, sympoziích a obdobných akcích napříč všemi obory.
média a komunikace
Minimum akademického bontonu
Iva Holmerová
80 Kč
Kniha
Cílem této knihy je přiblížit českému čtenáři téma disputací vůbec a především vykreslit základní obraz novověké disputace.
média a komunikace
Novověká ústní disputace
Lukáš Kotala
189 Kč
Kniha
Kniha Rozmluva a usuzování se věnuje otázkám a problémům komunikace. Vychází z přesvědčení, že komunikací nelze rozumět výhradně komunikaci jazykovou a komunikační procesy není možné na procesy jazykové redukovat.
média a komunikace
Rozmluva a usuzování
Ladislav Tondl
62 Kč
Kniha
Co způsobilo výbuch třicetileté války, nejničivějšího konfliktu předmoderní doby, který – podobně jako později napoleonské války – nasměroval Evropu do zcela nové etapy jejího vývoje? Tato otázka mobilizuje již celé generace historiků.
média a komunikace
Propaganda, symbolika a rituály protestantské Evropy (1580-1650)
Jaroslav Miller
314 Kč
Kniha
E-Kniha
Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání?
média a komunikace
Ukázky
Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace
Olga Medlíková
,
Marek Šedivý
212 Kč
E-Kniha
Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace.
média a komunikace
Ukázky
Žena a muž v marketingové komunikaci
Radim Bačuvčík
69 Kč
Zobrazuji
1 - 10
z
11
položek
1
2
>
>>