Nejprodávanější Kniha - září 2015
ekonomie

Druhý věk strojů
Kniha objasňuje masivní změny, které díky digitálním inovacím právě nyní podstupuje ekonomika a celý náš svět.
ekonomie

Druhý věk strojů

296 Kč
Finance podniku
(1x)
Sbírka řešených příkladů a otázek pomůže zájemcům lépe pochopit problematiku podnikových financí. Příklady a otázky jsou rozděleny podle jednotlivých oblastí podnikových financí. Obsahuje jak dílčí příklady, tak komplexnější případové studie.
ekonomie

Finance podniku

224 Kč
Co nesmíte vědět!
(16x)
Autor v knize vysvětluje neobyčejně jednoduchým a srozumitelným stylem fungování bankovního a finančního systému, jak a proč vzniká inflace a jak se jí dá zabránit. Kromě toho píše jmenovitě o lidech v pozadí, kteří řídí náš svět.
ekonomie

Co nesmíte vědět!

351 Kč
Ekonomika v souvislostech

Řešení globálních výzev dnešního světa, ať už politických, environmentálních, nebo finančních, staví před ekonomickou vědu požadavek na uvažování v širších souvislostech. Cílem této publikace je tento kontext načrtnout a ekonomické jevy analyzovat.

ekonomie

Ekonomika v souvislostech

176 Kč
Manažerská psychologie
Kniha vychází již ve třetím, upraveném vydání a je určena především jako psychologické vádemékum pro manažery a podnikatele z různých oborů. Ocení ji však také studenti vysokých škol, kteří se připravují na řídicí práci.
ekonomie

Manažerská psychologie

386 Kč
Circus politicus
(1x)
Circus politicus znamená v našem porozumění globalizaci rozhodný obrat. Ta se přestává díky této knize jevit jako abstraktní a neosobní proces. Její mechanismy se inkarnují ve směšných mocipánech.
ekonomie
Ukázky

Circus politicus

269 Kč
Jak selhávají trhy
V knize americký publicista John Cassidy popisuje stoupající vliv "utopické ekonomie" - myšlení, které je slepé k tomu, jak jednají skuteční lidé, a které popírá existenci spousty způsobů, jimiž může neregulovaný volný trh vyvolat katastrofu.
ekonomie

Jak selhávají trhy

405 Kč
Jak z dobré firmy udělat skvělou
Výzkumný tým porovnával firmy, které se z dobrých staly skvělými, s pečlivě vybranou skupinou porovnávaných společností, kterým se přeměna z dobrých na skvělé nepodařila. V čem byl rozdíl?
ekonomie

Jak z dobré firmy udělat skvělou

455 Kč
Public relations
(1x)
Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru.
ekonomie

Public relations

314 Kč
Revoluce v podnikání
Právě TEĎ začíná éra podnikatelů – nenechte si ujet vlak!
ekonomie

Revoluce v podnikání

89 Kč
Zobrazuji 1 - 10 z 28 položek
1 2 3 > >>