Nejprodávanější tituly v roce 2015

Záhadný zlatý řez
Za pomoci mnoha ilustrací tato kniha poodhaluje tajemství přírody, které se ukrývá ve zlatém řezu, jednoduchém, avšak o to záhadnějším poměru, který dokonale zobrazuje nerozpojitelné propojení částí a celku.

Záhadný zlatý řez

Základy. Knihy XI-XII
Čtvrtý a předposlední díl postupně vydávaného nejzásadnějšího díla evropské vzdělanosti. Kniha přináší opět rozsáhlé úvodní originální studie Petra Vopěnky o tématech: Roviny a přímky, Planimetrie a stereometrie, Tělesové úhly.

Základy. Knihy XI-XII

Hyperprostor
Michio Kaku vykonal další dobrodružnou výpravu po hyperprostoru. Seznamuje laického čtenáře s teorií superstrun a zábavně a srozumitelně ho uvádí do problematiky vyšších dimenzích.

Hyperprostor

Slunce, Měsíc a Země
Ve 28 krátkých kapitolách doplněných diagramy nás autor zavede do problematiky vzájemných pohybů těchto tří vesmírných těles.

Slunce, Měsíc a Země

Osudová přitažlivost gravitace
Osudová přitažlivost gravitace popisuje, jak byly tyto nesmírně hmotné, ale neviditelné objekty objeveny a co nám jejich existence říká o vývoji vesmíru. Knihu doplňuje množství názorných ilustrací a fotografií.

Osudová přitažlivost gravitace

Po stopách obchodního cestujícího
Téma knihy je podáno na vysoké odborné úrovni - její autor totiž patří do úzkého kroužku nejvýznamnějších postav tohoto výzkumu - historii hledání optimální cesty je však zároveň podáno s neobvyklým nadhledem a šarmem.

Po stopách obchodního cestujícího

Zkratka napříč časem
Autor v knize zasvěceně a přitom zcela srozumitelně objasňuje teoretickou koncepci kvantového počítání, jeho základní algoritmy i první pokusy tuto fascinující myšlenku prakticky realizovat.

Zkratka napříč časem

Q. E. D.
Víte, který slavný důkaz byl vytesán na Archimedův náhrobek? Jak uvázat na proužku papíru dokonalý pětiúhelník? Zdál se vám už někdy nějaký důkaz zcela zřejmý?

Q. E. D.

Planety
Rozšířené vydání, doplněné Mgr. Michalem Švandou o nové poznatky z planetologie je netradičním průvodcem světem planet. Popisuje a obrazově dokumentuje nejzajímavější místa na planetách a jejich družicích, ...

Planety

Jak to, že… planety obíhají slunce?
Přitažlivý úvod do záhadného světa vesmíru. Kdo se jako první odvážil do vesmíru a kdy se tak stalo? Obsahuje všechno od hvězd a galaxií až po vesmírné cesty a nabízí skvělou pomoc při vypracovávání domácích úkolů.

Jak to, že… planety obíhají slunce?

<< < 1 2 3 4 5 > >>