Nejprodávanější tituly - květen 2024

Kvantová revoluce
Světoznámý vědec zve čtenáře na vzrušující cestu za kvantovou výpočetní technikou, jež slibuje bezprecedentní nárůst výpočetního výkonu a umožní pokrok ovlivňující všechny aspekty našeho každodenního života.

Kvantová revoluce

Fantastická čísla a kde je nalézt
Neuctivá přehlídka neobyčejných čísel vládnoucích fyzice, velkých, malých a nepochopitelně nekonečných. Žasněte, jak fyzik a hvězda YouTube odhaluje skryté fungování reality. New Scientists

Fantastická čísla a kde je nalézt

Věda možného a nemožného

Existuje obrovská třída věcí, které věda dosud téměř zcela opomíjela. Jsou klíčové pro pochopení fyzické reality jak v každodenním životě, tak na úrovni jevů, jimiž se zabývá fyzika.

Věda možného a nemožného

Černé díry
Stručná historie času pro 21. století. Ve středu každé galaxie se nacházejí nejpodivnější objekty ve vesmíru: černé díry.

Černé díry

Kosmická krajina
Klasický text jednoho z otců strunové teorie nás v kostce seznámí s vývojem hlavních směrů moderní fyziky od vzniku Einsteinovy speciální teorie relativity. Její příběh líčí jako nekončící a stále otevřenější dobrodružství zvídavého ducha fyziků.

Kosmická krajina

Dále než Einstein
Příběh fyziky je komplikovaný a dobrodružný. Po staletí se fyzikové noří stále hloub do tajemství přírody, vyvíjejí nové přístroje, které pomáhají některá tajemství rozluštit a jindy zas vedou k objevení nových záhad.

Dále než Einstein

Můj životopis a moje vynálezy
Vlastní biografie nejvýznamnějšího vynálezce všech dob, objevitele střídavého proudu a rádiových vln, který už na počátku 20. století předpověděl bezdrátové přenosy dat mobilními sítěmi.

Můj životopis a moje vynálezy

Život 3.0
Kniha švédskoamerického kosmologa Maxe Tegmarka je věnovaná umělé inteligenci a jejímu dopadu na lidskou civilizaci.

Život 3.0

Hvězdný posel / Rozprava s Hvězdným poslem
Na jaře roku 1610 vydal Galileo Galilei nevelký spisek Hvězdný posel, věnovaný florentskému vévodovi Cosimovi II. Medicejskému, v němž jako první popsal pozorování oblohy pomocí dalekohledu a oznámil objev Jupiterových měsíčků.

Hvězdný posel / Rozprava s Hvězdným poslem