V knize objevíte svěží pohledy a úvahy z oblasti psychologie a mezilidských vztahů. Zaujme vás zejména to, s jakým citem autor popisuje svět malých dětí - jeho pojetí je sympatickou pozvánkou do světa dětské psychiky.
Citlivá kuchyně není žádná "obyčejná kuchařka", kterých jsou stovky. Autorka, známá publicistka, má s citlivou kuchyní bohaté zkušenosti. Provází vás knihou se svým tradičním suchým humorem a nadhledem a nešetří historkami ze života.
Kniha nabízí pohled na těhotenství a porod prostřednictvím rozhovoru se známou porodní asistentkou Ivanou Konigsmarkovou, která třicet let pomáhá přivést děti na svět.
Další titul v ediční řadě Děti a sport je určen široké vrstvě zájemců o dětský tenis s důrazem na dvě masivní cílové skupiny, kterými jsou rodiče dětí začínajících s tenisem a trenéři, respektive vedoucí „tenisových školiček“ v malých i velkých oddílech.
K českému čtenáři se konečně dostává kniha o „baby-led weaning" , tedy o zřejmě nejpřirozenějším způsobu zavádění pevné stravy u kojenců, kdy celý proces řídí samo dítě- účastní se rodinného stolování, samo se krmí a samo si vybírá, co bude jíst.
Kniha je určena všem zájemcům o obor muzikoterapie, tedy odborníkům i laikům. Kromě samotných muzikoterapeutů využijí poznatky z knihy jak lékaři a zdravotní sestry, tak především fyzioterapeuti, ergoterapeuti, logopedi i další terapeuti.
Publikace pojednává o tématu v pedagogické literatuře doposud opomíjeném: o spolupráci školy a rodičů. Je zaměřena především na učitele, který komunikuje s rodiči, vede třídní schůzky a nabízí rodičům další formy spolupráce.
Ojedinělá a didakticky velmi cenná publikace dokumentující psychomotorický vývoj dítěte v prvním roce života. Původní publikace byla přeložena v 36 zemích světa. Předkládaná publikace obsahuje nový komentář ke zcela unikátním fotografiím.
Chcete vědět, co může gymnastika nabídnout mladým sportovcům pro rozvoj jejich pohybových schopností a dovedností? Vám všem, kteří pracujete jako sportovní trenéři různých sportovních specializací, jako instruktoři či učitelé tělesné výchovy.
"Jak můžeme dítě podnítit k hledání vlastních cest, k odhadování svých schopností, k výběru inspirujících stimulů a k jejich tvořivému zpracování? Jak je vést k samostatnému rozhodování a postupnému uvědomování si odpovědnosti za své rozhodnutí?