Nejprodávanější tituly v roce 2016

Planety
Rozšířené vydání, doplněné Mgr. Michalem Švandou o nové poznatky z planetologie je netradičním průvodcem světem planet. Popisuje a obrazově dokumentuje nejzajímavější místa na planetách a jejich družicích, ...

Planety

Jak to, že… planety obíhají slunce?
Přitažlivý úvod do záhadného světa vesmíru. Kdo se jako první odvážil do vesmíru a kdy se tak stalo? Obsahuje všechno od hvězd a galaxií až po vesmírné cesty a nabízí skvělou pomoc při vypracovávání domácích úkolů.

Jak to, že… planety obíhají slunce?

Osudová přitažlivost gravitace
Osudová přitažlivost gravitace popisuje, jak byly tyto nesmírně hmotné, ale neviditelné objekty objeveny a co nám jejich existence říká o vývoji vesmíru. Knihu doplňuje množství názorných ilustrací a fotografií.

Osudová přitažlivost gravitace

Pojmopis
Vznik matematické logiky je první revolucí v logice od dob Aristotelových.

Pojmopis

Koperník a české země
Publikace přináší výbor ze studií předního českého historika vědy Zdeňka Horského (1929-1988), jež jsou výsledkem jeho mnohaletého bádání soustředěného kolem problematiky formování novověké evropské vědy a vývoje kosmologie a astronomie 15. až 17. století.

Koperník a české země

Lehkost bytí
Teoretický fyzik, laureát Nobelovy ceny, v této knize představuje nové pohledy na mnohé podivné aspekty všehomíra a ukazuje nové směry ve fundamentální fyzice a předpovídá nový zlatý věk fyziky.

Lehkost bytí

Základy. Knihy V-VI
Knihy Základů geometrie a matematiky Eukleidese z Alexandrie (asi 365-280). Eukleidovy "Základy" se zabývají jen těmi geometrickými objekty, které lze umístit do zorného pole geometrů. "Základy" jsou komentované Petrem Vopěnkou.

Základy. Knihy V-VI

Až na konec vesmíru
Kniha nás provedí od prvních pokusů o určování vzdáleností Slunce a Měsíce, které podnikli antičtí astronomové, až po moderní velikány astronomie, jako byl Edwin Hubble.

Až na konec vesmíru

Život a smrt planety Země
Kniha je nejen životopisem naší planety jako vesmírného tělesa, ale i portrétem vzniku a vývoje života. Navíc přináší sugestivní pohled do vzdálené budoucnosti Země, založený na analýzách mladého vědního oboru zvaného astrobiologie.

Život a smrt planety Země