Nejprodávanější tituly - únor 2017
ekonomie

Elon Musk
(1x)
Elon Musk bývá označován za největšího inovátora současnosti, podnikatelského génia velikosti Steva Jobse. Také za workoholika, nesnesitelného egocentrika a podivína. Prředevším je ale Musk technologickým vizionářem, který mění sci-fi v realitu.
ekonomie

Elon Musk

395 Kč
Zákon o obchodních korporacích - s komentářem
Zákon o obchodních korporacích je jedním z klíčových předpisů nového soukromého práva a s účinností od 1. 1. 2014 nahrazuje obchodní zákoník. Plné znění s úvodním komentářem.
ekonomie

Zákon o obchodních korporacích - s komentářem

134 Kč
Marketing management
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
ekonomie

Marketing management

2 061 Kč
Co nesmíte vědět!
(16x)
Autor v knize vysvětluje neobyčejně jednoduchým a srozumitelným stylem fungování bankovního a finančního systému, jak a proč vzniká inflace a jak se jí dá zabránit. Kromě toho píše jmenovitě o lidech v pozadí, kteří řídí náš svět.
ekonomie

Co nesmíte vědět!

351 Kč
Inner Game pro manažery
Úspěšný americký poradce se v audioknize zabývá uplatněním jedinečné metody zvyšování výkonnosti - Inner Game - v pracovním prostředí.
ekonomie

Inner Game pro manažery

618 Kč
Marketing neziskových organizací
Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací.
ekonomie
Ukázky

Marketing neziskových organizací

69 Kč
POP - In-store komunikace v praxi
První česká ucelená publikace věnující se POP čili in-store komunikaci vychází ze zkušeností a poznatků českého i zahraničního trhu, přináší konkrétní příklady a cenné informace od zkušených odborníků aktivně působících v oboru.
ekonomie
Ukázky

POP - In-store komunikace v praxi

253 Kč
Jak z dobré firmy udělat skvělou
Výzkumný tým porovnával firmy, které se z dobrých staly skvělými, s pečlivě vybranou skupinou porovnávaných společností, kterým se přeměna z dobrých na skvělé nepodařila. V čem byl rozdíl?
ekonomie

Jak z dobré firmy udělat skvělou

455 Kč
Business Intelligence
Business Intelligence (BI) je moderním způsobem užití informačních technologií při analýzách, plánování a rozhodování firmy.
ekonomie
Ukázky

Business Intelligence

253 Kč
Zrození kmenového vůdce
(1x)
Ve firmách kmeny zajišťují, že se udělá, co je třeba udělat. Práce ale není hlavní důvod, proč kmeny vznikají. Kmeny jsou základním stavebním prvkem jakéhokoli rozsáhlejšího lidského úsilí.
ekonomie

Zrození kmenového vůdce

350 Kč
Zobrazuji 11 - 20 z 92 položek
<< < 1 2 3 4 .. 10 > >>