Martin Boček, Daniel Jesenský, Daniela Krofiánová - POP - In-store ...
Otevřít stranu 99
Ke stažení

POP - In-store komunikace v praxi: Trendy a nástroje marketingu v místě prodeje

Nakladatel: Grada 2009
Ihned
253 Kč

Anotace

První česká ucelená publikace věnující se POP čili in-store komunikaci vychází ze zkušeností a poznatků českého i zahraničního trhu, přináší konkrétní příklady a cenné informace od zkušených odborníků aktivně působících v oboru. Věnuje se POP v kontextu marketingových komunikací, zabývá se výsledky testování efektivity POP, přináší analýzu...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
POP - In-store komunikace v praxi
Autor:
Boček, Martin, Jesenský, Daniel a Krofiánová, Daniela
Nakladatel:
Grada
EAN:
Doporučená prodejní cena:
253 Kč
Popis:
Elektronická kniha, 224 stran, bez zabezpečení DRM, 4,0 MB PDF PDF, česky
Rok vydání:
2009