Přijmete-li filozofii Jamese Allena, pochopíte, že váš osud neurčuje vaše prostředí, váš partner/partnerka nebo šéf, stát, ekonomika nebo štěstí, ale vaše myšlenky; pochopíte, že svůj osud ovládá každý sám, pokud ovládá své myšlenky.
Jak si připravit svůj projev a prezentaci? Jak promluvit přesvědčivě před posluchači a udržet jejich pozornost? Jak zvládnout trému a působit sebejistě a kompetentně?
Román lékaře, který se po úrazu stal pacientem a tuto novou roli popsal s profesionální autentičností. Neurolog po těžkém úrazu, kdy došlo k porušení nervového systému, ztratil cit v noze. Vypovídá o rozsahu lidského trápení, o hranicích našeho "já".
Václav Fořtík, dlouholetý člen Mensy České republiky, přichází s novou knihou testů IQ. Při jejich sestavování vyšel ze svých bohatých zkušeností, ale zároveň chtěl čtenářům nabídnout něco z novějších trendů v oblasti zkoumání schopností.
Kniha Psychologie moudrosti a dobrého života vám pomůže orientovat se v tom, co po tisíciletí bylo na světě k problematice dobrého a moudrého života ve všelijak těžkých životních situacích zjištěno a napsáno.
Kniha je praktickou učebnicí grafologie,ale může být velkým přínosem i pro psychology, psychiatry nebo učitele. Nedílnou součástí knihy je bohatý obrazový materiál a rovněž několik ukázek konkrétních analýz rukopisů.
Podceňujete se? Nevěříte si? Komplikuje vám snížené sebevědomí osobní i profesní život a nevíte, co s tím? PhDr. Tomáš Novák se ve své zbrusu nové publikaci zaměřuje právě na sebedůvěru a vůli.
Tělo zkouší vyloučit nejen jedy ze životního prostředí, stravy, ale i takové, které vznikly produkcí špatných myšlenek, pocitů a činů. Vylučuje je pomocí vhodných orgánů nebo se je snaží spálit horečkou. Co se stane, když se to nezdaří,...
Technika, jak osvobodit své pocity vychází z myšlenky, že psychické problémy člověka spočívají v tom, že dochází k zablokování proudění energie v těle.
Autor této vysoce ceněné knihy vám na konkrétních, překvapivých příkladech, které jsou podloženy jeho výzkumy, předvede, jak se rozhodovat lépe – a jak už nikdy nesednout marketingu na vějičku.