Kniha je určena pro softwarové inženýry a analytiky, databázové programátory a databázové administrátory, kteří se potřebují rychle a příjemně seznámit s oblastí Big Data a NoSQL databází.
S touto knihou se v nové verzi oblíbeného balíku kancelářských programů rozhodně neztratíte. První, obecná část knihy se věnuje společným funkcím celého balíku. Druhá, specializovaná, popisuje práci s Microsoft Office 2016.
Průvodce světem digitální fotografie od A do Z. Jediný eBook v kterém najdete úplně vše pohromadě: od nastavení fotoaparátu, přes problematiku exponometrie, ostření, až po specifika digitální fotografie (barvy, filtry, obrazové formáty).
Kniha je doplňkem autorových učebnic zabývajících se architekturou objektově orientovaných programů. Je určena jako doprovodný materiál pro začátečnické kurzy programování.
Dočtete se, jak sestavit film, jak vybírat scény pro své video, jak upravovat jejich délku. Dovíte se také, jak vkládat do projektu statické obrázky a jak přidávat do projektu přechody.
Stalo se to v minulosti už mnohokrát. Profitující firma, tahoun oboru, s odchodem svého zakladatele ztrácí dech a padá ke dnu. Je to i případ Apple? Yukari I. Kaneová, novinářka dříve působící například ve Wall Street Journal, je přesvědčená, že ano.
Druhé vydání úspěšné knihy přináší navíc sekci popisující kompletní vývoj funkční aplikace, ve které si čtenář vyzkouší většinu probíraných témat a může si tak danou problematiku osahat a vyzkoušet.
V učebnici je popsána tvorba jednoduchého objektu rodinného domu včetně projektové dokumentace. Pro jeho tvorbu autoři využívají jak obecných 3D modelovacích prvků, tak i výrobků od konkrétních dodavatelů stavebních komponent.
Na rozdíl od ostatních učebnic, které se soustředí na výuku syntaxe jazyka a práce s knihovnami, se tato kniha soustředí především na výklad architektonických konstrukcí. Neučí čtenáře kódovat, ale snaží se jej naučit, jak programy navrhovat.