Nejprodávanější tituly v roce 2016
grafický design

Typografie filmových titulků
Publikace Typografie filmových titulků je zaměřena na produkci a výtvarnou úroveň titulků v československém hraném filmu v období znárodnění kinematografie od čtyřicátých do raných devadesátých let.
grafický design

Typografie filmových titulků

405 Kč
Zdenek Rykr a továrna na čokoládu
(1x)
Zdenek Rykr je dnes řazen k nejoriginálnějším umělcům první poloviny 20. století v Čechách. Velká škála Rykrovy kreativity ukazuje na neuvěřitelnou tvůrčí energii umělce, který neustrnul a vždy hledal nové výzvy.
grafický design
Ukázky

Zdenek Rykr a továrna na čokoládu

522 Kč
Trafology
Kniha Trafology je bohatou fotodokumentací více jak 200 výstav, večírků, graffiti jamů, práce a denodenního života v ateliérech pavlačového domu i všech lehce bizarních akcí, které v Trafačce za dobu její existence proběhly.
grafický design
Ukázky

Trafology

539 Kč
Informační grafika
„Co lze ukázat obrazem, nemá se říkat slovy.“ Uvedené hlavní heslo Otto Neuratha vystihuje jeho přesvědčení, že vizuální vnímání představuje nejpřirozenější část mimojazykové komunikace, možná komunikace vůbec.
grafický design

Informační grafika

215 Kč
Arménské knižní umění v průběhu staletí / The Art of The Armenian Book through the Ages
Předkládaný katalog Arménské knižní umění v průběhu staletí ? „Ti, kdo pili z toků Ducha“ vychází při příležitosti stejnojmenné výstavy, která se uskuteční v Národní knihovně České republiky od 11. do 25. října 2016.
grafický design

Arménské knižní umění v průběhu staletí / The Art of The Armenian Book through the Ages

629 Kč
Kaladý, aneb: útočiště řeči
Reprint původního vydání z podzimu 1938 v počtu 50 výtisků vychází z exempláře č. 24, podepsaného autorkou v roce 1957. Bibliofilský tisk doplněný ilustracemi Zdenka Rykra.
grafický design
Ukázky

Kaladý, aneb: útočiště řeči

783 Kč
27. Bienále Brno 2016 / katalog
Katalog 27. ročníku Bienále Brno se zabývá klíčovými pojmy současného grafického designu a vizuální komunikace.
grafický design

27. Bienále Brno 2016 / katalog

449 Kč
Oldřich Kulhánek & Miloš Ondráček - Známková tvorba 1990-2011
Kniha přináší komplexně zpracované dílo - známkovou tvorbu Oldřicha Kulhánka, řazené do jednotlivých kapitol, které mají chronologickou posloupnost od vydání 1. poštovní známky v roce 1990 do současnosti.
grafický design

Oldřich Kulhánek & Miloš Ondráček - Známková tvorba 1990-2011

450 Kč
Klíč k novověké paleografii
Praktická pomůcka pro zvládnutí čtení raně novověkých a novověkých paleografických textů (od počátku 16. do počátku 20. století). Soustřeďuje se na dva základní typy písma – české a německé novogotické pímo.
grafický design

Klíč k novověké paleografii

252 Kč
Munice domácí fronty
(1x)
Po dobu trvání první světové války "pomáhaly v boji" tisíce druhů úderných plakátů, z nichž zúžený výběr s důrazem na ty vytvořené ve Velké Británii a USA, představuje předkládaná monografie.
grafický design
Ukázky

Munice domácí fronty

297 Kč