Nejprodávanější tituly v roce 2016
ekonomie

Projektový management podle IPMA
Další vydání jediné české publikace o řízení projektů podle české implementace standardu projektového řízení IPMA ICB v3.1 je aktualizováno s ohledem na novou verzi standardu a jsou v něm upřesněny a doplněny některé metody projektového řízení.
ekonomie
Ukázky

Projektový management podle IPMA

552 Kč
Svoboda jménem zlato
(1x)
Co by znamenal návrat ke zlatému standardu?Jakou roli hraje v historickém kontextu zlato? Profesor podnikové ekonomiky Dr. Hans J. Bocker - přední švýcarský ekonom se v knize věnuje aktuálnímu tématu dnešní doby - nemocnému peněžnímu hospodářství.
ekonomie
Ukázky

Svoboda jménem zlato

169 Kč
Event marketing
Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů?
ekonomie
Ukázky

Event marketing

314 Kč
DPH 2016
V publikaci naleznete komentář ke všem paragrafům zákona po změnách k 1. 1. 2016 vyvolaných celkem třemi novelami zákona účinnými od ledna 2015 a ledna 2016, prováděcími nařízeními vlády a v pololetí přijatou novelizací ve vazbě na nový celní řád.
ekonomie
Ukázky

DPH 2016

314 Kč
Lídři jedí poslední
(1x)
Autor Simon Sinek nabízí řešení, jak vybudovat stabilní a sebejistý tým, kde mají všichni pocit sounáležitosti a energii směřují k dosažení společného cíle.
ekonomie

Lídři jedí poslední

314 Kč
Marketingový plán na pivním tácku
„Marketingový plán se musí vejít i na pivní tácek,“ napsal německý sociolog Thomas Patalas. A právě od něj jsem si vypůjčila název. Marketingový plán totiž vůbec nemusí být složitý dokument.
ekonomie
Ukázky

Marketingový plán na pivním tácku

199 Kč
Řízení podle kompetencí
Špičkoví konzultanti a lektoři ukazují manažerům, kde začít cestu za vybudováním úspěšné firmy, jakou strategii zvolit, jak řešit vzniklé obtíže a učit se z vlastních výsledků.
ekonomie
Ukázky

Řízení podle kompetencí

212 Kč
Image a firemní identita
Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe.
ekonomie

Image a firemní identita

134 Kč
Zrození kmenového vůdce
(1x)
Ve firmách kmeny zajišťují, že se udělá, co je třeba udělat. Práce ale není hlavní důvod, proč kmeny vznikají. Kmeny jsou základním stavebním prvkem jakéhokoli rozsáhlejšího lidského úsilí.
ekonomie

Zrození kmenového vůdce

350 Kč
Interní komunikace je nutnost!
Kniha proto svižnou a čtivou formou shrnuje, co musí ve firmě fungovat, aby fungovala také interní komunikace, jaká je praxe ve firmě, jaké jsou cílové skupiny a komunikační kanály a jak je využívat.
ekonomie
Ukázky

Interní komunikace je nutnost!

224 Kč
Zobrazuji 41 - 50 z 197 položek
<< < 1 .. 3 4 5 6 7 .. 20 > >>