Tato kniha nás zavede do starého Tibetu. Ve dvanácti příbězích můžeme sledovat jak pracoval duchovní učitel Marpa se svými žáky a co vlastně vyučoval mladého Milarepu. Kniha navazuje na "Tibetské báje o Milarepovi" a je plna poučení...
Autor se v knize snaží interpretovat symbolické úkazy v Písmu svatém a přijatelně je vyložit člověku dnešní doby. (znamení a astrální motivy v Písmu svatém)
Stručné uvedení hlavních myšlenkových pozic, jak se váží k jednotlivým dějinným etapám Izraele. Přepracovaná verze samizdatového vydání, doplněná o eseje V. Tydlitátové.
Druhým svazkem edice Skautské deníky jsou táborové deníky skauta Jiřího Wolkera z let 1916 a 1917. Této publikaci vyšly oba deníky pohromadě, navíc doplněné o další soudobé texty - dopisy, kresby a fotografie.
Hebrejské náboženské myšlení je v tomto spise
načrtnuto v konturách poutnického charakteru
lidské existence, víry jakožto spolehnutí
na jistotu Pravdy s eschatologickým výhledem
do Božího království.
Kniha vznikla z duchovních poselství, která byla mediálně předána rakouské skupině věřících křesťanů. Aby sdělení z onoho světa nezkreslovaly negativní astrální síly, kontroluje předávání poznatků v této skupině duchovní učitel Emanuel.
Přísloví nám říkají pravdu, která se přenáší z generace na generaci.
Pro snadnější zapamatování mívají často podobu rýmovaného
dvojverší. Bývají nazývaná i mudroslovím, protože je zpravidla
pronesl někdo velmi zkušený a moudrý.
Temperamentní Alberto vydává svědectví o své poněkud klikaté cestě ke kněžství. Vyrůstal na Kubě, v krásné věřící rodině, ale v nepříliš krásném režimu Fidela Castra. Přesto se dostal na medicínu, měl známost a otevírala se před ním slibná budoucnost
Zkoumání lidského mozku přineslo řadu poznatků o funkci jeho center, ale nepřineslo odpověď na otázku co je to vědomí, nevědomí, co v nás vlastně myslí a kde jsou uloženy naše vzpomínky.
Volná zkušenostní interpretace či adaptace původního textu kašmírského filozofa a tantrika Abhinavagupty: Anuttara??ika, jehož název lze přeložit jednoduše jako Osm veršů o vědomí, jehož vyššího není.
Autor popisuje zakotvení papeže Františka v jezuitském řádu a ignaciánské spiritualitě. Jaký je Františkův duchovní styl? Jaký je jeho „způsob jednání“? Jaké jsou principy jeho rozlišování?