Kniha proto svižnou a čtivou formou shrnuje, co musí ve firmě fungovat, aby fungovala také interní komunikace, jaká je praxe ve firmě, jaké jsou cílové skupiny a komunikační kanály a jak je využívat.
V roce 1922 vysvětlil Rudolf Steiner studentům ekonomie zákonitosti ekonomického procesu, při němž působením práce a kapitálu vznikají hodnoty. Současný německý ekonom Stephan Eisenhut konfrontuje Steinerův výklad se stěžejními ekonomickými teoriemi.
Publikace, která se zabývá aktuálními problémy současné hospodářsko-politické teorie i praxe. Jedná se v pořadí o již třetí výrazně přepracované a doplněné vydání.
První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe.
Řízení kvality je dnes pojmem, který používá při svém řízení většina firem, a určitě nejen na českém trhu. Naneštěstí se v dnešní době tento pojem řeší především zorným úhlem snižování nákladů a zvyšování efektivity v každodenním životě firmy.