Ladislav Kesner - Marketing a ...
Otevřít stranu 99
Ke stažení

Marketing a management muzeí a památek

Nakladatel:  Grada 2005
Ihned
297 Kč

Anotace

Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie a témata

Bibliografické údaje

Název:
Marketing a management muzeí a památek
Autor:
Kesner, Ladislav
Nakladatel:
Grada
EAN:
ISBN:
Popis:
Elektronická kniha, 304 stran, bez zabezpečení DRM, 4,9 MB PDF PDF, česky
Rok vydání:
2005