Marketing a management jsou vědy, které se neustále vyvíjejí a mění se i jejich terminologie. Zde autor vychází ze současného moderního poznání.
Cílovou skupinou jsou všichni, kteří mají zájem vědět, znát a poznat něco nového.
Kniha je souborem základních výtvarných technik určených zejména pro předškolní děti, doplněných fotodokumentací postupů, seznamem pomůcek a materiálů, podrobným popisem práce a motivačním příběhem či pohádkou.
Kniha je určena začátečníkům, studentům středních a vysokých škol, rekvalifikovaným, kteří si chtějí prostřednictvím praktických příkladů osvojit základy podvojného účetnictví.
Publikace pojednává o tématu v pedagogické literatuře doposud opomíjeném: o spolupráci školy a rodičů. Je zaměřena především na učitele, který komunikuje s rodiči, vede třídní schůzky a nabízí rodičům další formy spolupráce.
Diktáty někdy v dětech vyvolávají obavy. Pomocí cvičebnice Veselé diktáty a doplňovačky se je snažíme dětem podat v přístupnější formě. Máme při tom na paměti dvě důležitá pravidla – opakování dělá mistra a škola hrou.
Kniha slouží především středoškolským studentům při jejich přípravě na vysoké školy (resp. fakulty právnického, sociálního, ekonomického, pedagogického a filozofického zaměření). Je vhodnou pomůckou také při přípravě k maturitě.