Nejprodávanější tituly - březen 2018
média a komunikace
1
2
3
4
5
(2x)
Kniha
Poznáte, jak je s vámi manipulováno – a budete vědět, kým a proč. Závěrem vám bude jasné: Názorová rozmanitost je teď už jenom simulovaná. Protože naše „zprávy“ jsou často čirým vymýváním mozků.
média a komunikace
Koupení novináři
Udo Ulfkotte
332 Kč
1
2
3
4
5
(1x)
Kniha
Kniha se neotřelým způsobem zabývá otázkou emocí v dnešním světě, jež vysvětluje na podkladu současných nejpopulárnějších televizních seriálů (Hra o trůny, Dům z karet, Okupace, Homeland, ale i Panství Downton).
média a komunikace
Ukázky
Svět jako hra o trůny
Dominique Moisi
178 Kč
Kniha
Publikace je zevrubnou studií veřejného prostoru. Jako veřejný prostor přitom autor chápe například i prostor médií, internetu a v zásadě jakýkoli prostor volně přístupný ostatním.
média a komunikace
Soukromý zájem ve veřejném prostoru
Miroslav Kalný
205 Kč
Kniha
E-Kniha
V této knize naleznete praktické a vyzkoušené tipy a návody, s jejichž pomocí snadno a rychle navážete kontakt s novými zákazníky a klienty a prolomíte bariéru jejich odmítání.
média a komunikace
Ukázky
Jak uspět při obchodním telefonování
Miroslav Princ
269 Kč
Kniha
E-Kniha
Kniha přináší chronologický přehled historie českých médií na pozadí světových dějin.
média a komunikace
Ukázky
Dějiny českých médií
Petr Bednařík
,
Jan Jirák
,
Barbara Köpplová
424 Kč
Kniha
E-Kniha
S příchodem internetu se proměnila povaha sociálních vazeb a interakcí. Objevily se nové způsoby, jak utvářet sociální kontakty, prostory, kde je možné spolu komunikovat, ale i nástroje, prostřednictvím kterých tyto interakce mohou probíhat.
média a komunikace
Ukázky
Facebooková (ne)závislost
Marie Pospíšilová
110 Kč
Kniha
V knize popisuje autorka, jak teenageři v online světě žijí, a snaží se přiblížit to lidem, kteří o ně mají strach – rodičům, učitelům, politikům, novinářům.
média a komunikace
Ukázky
Je to složitější. Sociální život teenagerů na sociálních sítích
Danah Boydová
305 Kč
Kniha
Předložená kniha, kterou lze chápat jako příspěvěk k analýze fyziognomie současné (digitální) kultury a společnosti, se zaměřuje na dvě oblasti: na „novost“ digitálních technologií a na vyjasnění teze o pojetí média jako extenze.
média a komunikace
O nových médiích, modularitě a simulaci
Martin Charvát
306 Kč
Kniha
E-Kniha
Publikace uvádí čtenáře do metodologie a empirického výzkumu sociálních věd, provádí jej jeho jednotlivými etapami a poskytuje vodítka pro případnou samostatnou vědeckou práci v oblasti výzkumu médií.
média a komunikace
Ukázky
Výzkum médií
Renata Sedláková
654 Kč
Kniha
E-Kniha
Kolektivní monografie Co je bulvár, co je bulvarizace navazuje na publikace již Nakladatelstvím Karolinum vydané. Monografie o bulváru je více zaměřena na obtížné definování tohoto fenoménu, na jeho historii i současnost.
média a komunikace
Co je bulvár, co je bulvarizace
Barbora Osvaldová
162 Kč
Zobrazuji
1 - 10
z
20
položek
1
2
>
>>