Nejprodávanější knihy - duben 2018
média a komunikace
Kniha
E-Kniha
Českým překladem chceme nabídnout knihu, která již zřejmě zůstane klíčovým dílem, jež otevřelo cestu populární a masové kultuře z nočních stolečků na studentských kolejích do univerzitních učeben a pracoven.
média a komunikace
Ukázky
Jak rozumět populární kultuře
John Fiske
288 Kč
1
2
3
4
5
(2x)
Kniha
Poznáte, jak je s vámi manipulováno – a budete vědět, kým a proč. Závěrem vám bude jasné: Názorová rozmanitost je teď už jenom simulovaná. Protože naše „zprávy“ jsou často čirým vymýváním mozků.
média a komunikace
Koupení novináři
Udo Ulfkotte
332 Kč
Kniha
E-Kniha
V této knize naleznete praktické a vyzkoušené tipy a návody, s jejichž pomocí snadno a rychle navážete kontakt s novými zákazníky a klienty a prolomíte bariéru jejich odmítání.
média a komunikace
Ukázky
Jak uspět při obchodním telefonování
Miroslav Princ
269 Kč
Kniha
Rozhlas jako literární hrdina v dílech vynikajících i zapomenutých představitelů české literatury. V antologii povídek, fejetonů, pohádek, úryvků z románů i divadelních her se představují vynikající i zapomenutí představitelé české literatury.
média a komunikace
V hlavní roli rozhlas!
Milan Pokorný
(ed.)
179 Kč
1
2
3
4
5
(1x)
Kniha
Kniha se neotřelým způsobem zabývá otázkou emocí v dnešním světě, jež vysvětluje na podkladu současných nejpopulárnějších televizních seriálů (Hra o trůny, Dům z karet, Okupace, Homeland, ale i Panství Downton).
média a komunikace
Ukázky
Svět jako hra o trůny
Dominique Moisi
178 Kč
Kniha
Kniha se zaměřuje na významné publicistické žánry tohoto období (např. komentář, úvodník, fejeton, sloupek, reportáž, recenze) a sleduje i literární časopisy té doby.
média a komunikace
Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami
Jana Čeňková
,
Barbora Osvaldová
239 Kč
Kniha
V knize popisuje autorka, jak teenageři v online světě žijí, a snaží se přiblížit to lidem, kteří o ně mají strach – rodičům, učitelům, politikům, novinářům.
média a komunikace
Ukázky
Je to složitější. Sociální život teenagerů na sociálních sítích
Danah Boydová
305 Kč
Kniha
Předložená kniha, kterou lze chápat jako příspěvěk k analýze fyziognomie současné (digitální) kultury a společnosti, se zaměřuje na dvě oblasti: na „novost“ digitálních technologií a na vyjasnění teze o pojetí média jako extenze.
média a komunikace
O nových médiích, modularitě a simulaci
Martin Charvát
306 Kč
Kniha
E-Kniha
Kniha představuje přehlednou syntézu základních pohledů na charakter a poslání žurnalistiky a nabízí teoretické základy pro její zkoumání a reflexi. Díky přístupnému stylu zpracování ji ocení nejen odborná veřejnost.
média a komunikace
Žurnalistika a společnost
Denis McQuail
288 Kč
Kniha
Mediální monopol? Něco takového přece neexistuje, namítnou mnozí. Skutečně? Následující text by rád nabídl odpověď.
média a komunikace
Mediální monopol
M. A. Verick
248 Kč
Zobrazuji
1 - 10
z
13
položek
1
2
>
>>