Nejprodávanější knihy - červen 2018
média a komunikace
Kniha
E-Kniha
Českým překladem chceme nabídnout knihu, která již zřejmě zůstane klíčovým dílem, jež otevřelo cestu populární a masové kultuře z nočních stolečků na studentských kolejích do univerzitních učeben a pracoven.
média a komunikace
Ukázky
Jak rozumět populární kultuře
John Fiske
288 Kč
Kniha
Každý ze čtyř hlavních oddílů Žantovského rukopisu nabízí zaostřené pohledy na ústřední otázky současné české a slovenské mediální scény, které běžnému čtenáři snadno unikají.
média a komunikace
Média a politika v digitálním světě
Petr Žantovský
269 Kč
1
2
3
4
5
(2x)
Kniha
Poznáte, jak je s vámi manipulováno – a budete vědět, kým a proč. Závěrem vám bude jasné: Názorová rozmanitost je teď už jenom simulovaná. Protože naše „zprávy“ jsou často čirým vymýváním mozků.
média a komunikace
Koupení novináři
Udo Ulfkotte
332 Kč
Kniha
Rozhlas jako literární hrdina v dílech vynikajících i zapomenutých představitelů české literatury. V antologii povídek, fejetonů, pohádek, úryvků z románů i divadelních her se představují vynikající i zapomenutí představitelé české literatury.
média a komunikace
V hlavní roli rozhlas!
Milan Pokorný
(ed.)
179 Kč
Kniha
V knize popisuje autorka, jak teenageři v online světě žijí, a snaží se přiblížit to lidem, kteří o ně mají strach – rodičům, učitelům, politikům, novinářům.
média a komunikace
Ukázky
Je to složitější. Sociální život teenagerů na sociálních sítích
Danah Boydová
305 Kč
1
2
3
4
5
(2x)
Kniha
Bazar
Kniha amerického reportéra, nositele sedmi prestižních ocenění EMMY.
média a komunikace
Jak novináři manipulují
Bernard Goldberg
269 Kč
Kniha
Černá kniha České televize autorů Petra Žantovského a Jiřího Hroníka je ohlédnutím za jejich zhruba pětiletou spoluprací na rubrice Týden v médiích, která vychází na portálu Parlamentní Listy.cz.
média a komunikace
Černá kniha České televize
Jiří Hroník
,
Petr Žantovský
36 Kč
1
2
3
4
5
(1x)
Kniha
Tato kniha je funkčním průvodcem, který přináší návod, jak efektivně nastavit facebookovou reklamu. Dynamické reklamy, také DPA reklamy, jsou komplexní činností zahrnující víceoborové spektrum zkušeností.
média a komunikace
Dynamické reklamy
David Bauckmann
179 Kč
Kniha
E-Kniha
Kniha představuje přehlednou syntézu základních pohledů na charakter a poslání žurnalistiky a nabízí teoretické základy pro její zkoumání a reflexi. Díky přístupnému stylu zpracování ji ocení nejen odborná veřejnost.
média a komunikace
Žurnalistika a společnost
Denis McQuail
288 Kč
Kniha
E-Kniha
Jak se proměňovala tištěná média od svého vzniku až po současnost? Jakou roli v průběhu staletí hrála? To vše a mnohem víc se dozvíte v této publikaci.
média a komunikace
Úvod do dějin tištěných médií
Pavel Večeřa
89 Kč
Zobrazuji
1 - 10
z
15
položek
1
2
>
>>