Publikace dokumentuje první ročník sympozia Odpad a umění, umění a odpad, které se uskutečnilo v Pardubicích ve dnech 18. až 20. září 2015. Kritériem umělců byla jejich záliba v práci s odpadovým materiálem.
Publikace dokumentuje druhý ročník sympozia Odpad a umění, umění a odpad, které se konalo v Pardubicích na konci srpna 2016. Proti prvnímu ročníku, na němž se sešli umělci, kteří s odpadky pracují zcela přirozeně.
Publikace Příliš mnoho zubů- České a slovenské umění šedesátých let ze sbírek Galerie Zlatá husa a Musea Kampa vyšla k příležitosti stejnojmenné výstavy pořádané v Museu Kampa v Praze.
Důsledná konceptuální čistota je jedním z klíčových idiomů díla česko-holandského umělce Tomase Rajlicha,
jedné z podstatných osobností evropské avantgardy konce šedesátých a sedmdesátých let.
Antická mytologie tvořila nezastupitelnou součást barokní nástěnné malby, neboť se stala očekávatelnou formou (nejen) světské reprezentace, plníc tak prostory většiny zámeckých a palácových rezidencí.
David Hanvald (narozen 1980 v Liberci)
patří k nejsledovanějším česky´m umělcům mladší
střední generace. Ve svém malířském díle přehodnocuje
a zpracovává zejména podněty, myšlenky a tvorbu
modernisticky´ch autorů 20. století.
Doposavad nejrozsáhlejší kniha Evy Koťátkové shromažďuje analyticko-obsesivní záznamy, příběhy či projevy duševní jinakosti. 267 koláží v této publikaci vznikalo mezi lety 2013 a 2015.
V pořadí pátý díl ediční řady o historii galerie se zabývá obdobím let 1906-1911. Kniha vyšla při příležitosti 110 let od založení II. Topičova salonu.