Nejprodávanější knihy v roce 2018

Abelova cena
Kniha představuje patnáct výjimečných dosavadních laureátů Abelovy ceny, seznamuje čtenáře s tématy jejich vědeckého bádání, s vynikajícími výsledky, za které byli oceněni, i s možnostmi jejich uplatnění v praxi.

Abelova cena

ABC hvězdáře
Kniha zve začínající astronomy, především děti školního věku, do blízkého i vzdáleného vesmíru. Poskytuje základní informace o sluneční soustavě, o hvězdách a dalších vesmírných tělesech.

ABC hvězdáře

Fraktalista

Otec fraktální geometrie Benoit Mandelbrot (1924–2010) líčí ve svých pamětech zevrubně svou životní a vědeckou dráhu, která byla téměř stejně kostrbatá jako objekty, jejichž studiem se proslavil.

Fraktalista

Kniha o fyzice

Velkolepá mozaika atraktivních témat z historie fyziky a přírody od velkého třesku až po vzdálenou budoucnost ztrácející se kdesi v nekonečnu.

Kniha o fyzice

Q. E. D.
Víte, který slavný důkaz byl vytesán na Archimedův náhrobek? Jak uvázat na proužku papíru dokonalý pětiúhelník? Zdál se vám už někdy nějaký důkaz zcela zřejmý?

Q. E. D.

Lehkost bytí
Teoretický fyzik, laureát Nobelovy ceny, v této knize představuje nové pohledy na mnohé podivné aspekty všehomíra a ukazuje nové směry ve fundamentální fyzice a předpovídá nový zlatý věk fyziky.

Lehkost bytí

333 největších záhad vesmíru
Co by se stalo, kdyby se Země převrátila? Může černá díra zemřít? To je jen hrstka z celkem 333 palčivých záhad a otázek, na které v této publikaci hledají odpovědi přední čeští odborníci Michal Švanda, František Martinek a Tomáš Přibyl.

333 největších záhad vesmíru

Fyzika za první republiky
Historie vývoje studia fyziky v českých zemích.

Fyzika za první republiky

Kompaktní vesmír
Vydejte se s námi na výlet od známých planet naší sluneční soustavy až do miliardy světelných let vzdáleného hlubokého vesmíru!

Kompaktní vesmír

Sto důležitých věcí o matematice a umění, které nevíte (a ani nevíte, že je nevíte)
Matematika je nejen jedním z pilířů vědeckého bádání, ale dokáže nám osvětlit i mnoho zdánlivě všedních jevů z každodenního života.

<< < 1 2 3 4 5 6 .. 9 > >>