Nová kniha Bruna Ferrera, autora moudrých příběhů pro duši, představuje další soubor krátkých zamyšlení a podněty pro osobní rozjímání, společnou četbu nebo pro chvíle, kdy potřebuje člověk potěšit a nabrat nových duchovních sil.
Telefonování je hra a telefonát je o detailech. A je právě telefon vaším hlavním pracovním nástrojem? Jste obchodník, manažer, asistentka, telefonistka a chcete zlepšit svou komunikaci po telefonu a zvýšit tak svou úspěšnost při sjednávání obchodních
Zkoumání lidského mozku přineslo řadu poznatků o funkci jeho center, ale nepřineslo odpověď na otázku co je to vědomí, nevědomí, co v nás vlastně myslí a kde jsou uloženy naše vzpomínky.
Tato kniha přináší porozumění tomu, že se nacházíte přesně tam, kde máte být, a že jste tím, kým jste měli být, alespoň pro tuto chvíli. Přestanou vás trápit pochybnosti o sobě, svých vlastnostech a o tom, zda vše nemohlo proběhnout nebo být jinak.
Jak dobře vás znají ostatní? Jak dobře znáte lidi, se kterými pracujete? Co můžete udělat pro zlepšení svých sociálních dovedností? Kniha jde pod povrch mechanického souboru dovedností a nabízí promyšlená a praktická vodítka účinného zvládání vztahů.
Usmívej se víc je kniha o prožívání a rozdávání radosti díky pozitivnímu působení na své okolí. Sedm kapitol bohatých na inspirativní prožitky i praktická cvičení ukazuje, jak od umění drobné konverzace v obchodě či na pracovišti.