Nemáte vystudovaný marketing a nikdy jste nepracovali v internetové agentuře? To ještě neznamená, že byste tvorbu webových textů nemohli vzít do vlastních rukou! Webcopywriting pro samouky je kniha napsaná tak, aby jí rozuměla každá internetová lama.
Chcete-li se naučit správně a efektivně využívat Access v jeho nejnovější verzi 2013 pro správu svých dat a databází, pak je tento skvělý průvodce z pera velmi zkušeného autora a odborníka na problematiku Accessu právě a přesně pro vás.
Praktický průvodce pro publicisty přibližuje technické nástroje k publikování on-line a funkční a obchodní modely on-line médií. Popisuje základní pravidla pro tvorbu textu k on-line publikaci a poskytuje čtenářům ucelený pohled na internetová média.
Kniha je zároveň učebnicí i příručkou určenou pro uživatele, jenž by rád porozuměl problematice prvotního návrhu, praktické realizace a následné administrace počítačových sítí.