Nejprodávanější Kniha - leden 2019
média a komunikace
1
2
3
4
5
(2x)
Kniha
Poznáte, jak je s vámi manipulováno – a budete vědět, kým a proč. Závěrem vám bude jasné: Názorová rozmanitost je teď už jenom simulovaná. Protože naše „zprávy“ jsou často čirým vymýváním mozků.
média a komunikace
Koupení novináři
Udo Ulfkotte
332 Kč
Kniha
E-Kniha
Okouzlete publikum neotřelými slajdy, přesvědčte obchodní partnery pomocí dat, přitáhněte pozornost posluchačů poutavým příběhem.
média a komunikace
Odprezentuj
Marek Hrkal
359 Kč
Kniha
Tento sborník obsahuje devět textů věnovaných problematice regulace médií. Autoři jednotlivých příspěvků, kterými jsou odborníci na ústavní právo (akademici, soudci, advokáti) a také aktivní novináři.
média a komunikace
Regulace médií
Vojtěch Šimíček
221 Kč
Kniha
E-Kniha
Českým překladem chceme nabídnout knihu, která již zřejmě zůstane klíčovým dílem, jež otevřelo cestu populární a masové kultuře z nočních stolečků na studentských kolejích do univerzitních učeben a pracoven.
média a komunikace
Ukázky
Jak rozumět populární kultuře
John Fiske
288 Kč
Kniha
V knize popisuje autorka, jak teenageři v online světě žijí, a snaží se přiblížit to lidem, kteří o ně mají strach – rodičům, učitelům, politikům, novinářům.
média a komunikace
Ukázky
Je to složitější. Sociální život teenagerů na sociálních sítích
Danah Boydová
305 Kč
Kniha
E-Kniha
Chtěli byste umět snadněji přesvědčit jiné lidi, získat je na svou stranu a úspěšně s nimi navazovat vztahy? Naučíte-li se perfektně jednat s lidmi, získáte v životě obrovskou výhodu.
média a komunikace
Jak získat a ovlivnit téměř každého
Paul McGee
287 Kč
Kniha
E-Kniha
V této monografii je formulována a řešena základní teoretická otázka informační vědy, kterou je struktura informačního univerza.
média a komunikace
Teoretická východiska informační vědy
Barbora Drobíková
,
Radka Římanová
,
Jiří Souček
,
Martin Souček
171 Kč
Kniha
Předložená kniha, kterou lze chápat jako příspěvěk k analýze fyziognomie současné (digitální) kultury a společnosti, se zaměřuje na dvě oblasti: na „novost“ digitálních technologií a na vyjasnění teze o pojetí média jako extenze.
média a komunikace
O nových médiích, modularitě a simulaci
Martin Charvát
306 Kč
Kniha
E-Kniha
Jak se proměňovala tištěná média od svého vzniku až po současnost? Jakou roli v průběhu staletí hrála? To vše a mnohem víc se dozvíte v této publikaci.
média a komunikace
Úvod do dějin tištěných médií
Pavel Večeřa
89 Kč
Kniha
Ke klíčové proměně společenského systému a specificky i mediálního systému docházelo v České republice po roce 1989. Průběh a podoba takzvané strukturální transformace českých médií je zde zmapována na příkladu českého lokálního a regionálního tisku.
média a komunikace
Český lokální a regionální tisk mezi lety 1989 a 2009
Lenka Waschková Císařová
247 Kč
Zobrazuji
1 - 10
z
12
položek
1
2
>
>>