Knižní profil folkrockové skupiny Marsyas hudebního publicisty Vojtěcha Lindaura vznikl jako pestrá koláž faktografických údajů a osobních vzpomínek autora na setkávání s touto skupinou i jejími jednotlivými protagonisty.
Hlavním záměrem knihy je ukázat dr. Emila Háchu ve srozumitelné podobě. Proto veškeré informace o něm uvádíme bez emocí, s maximálně možnou měrou objektivity a co nejpřehledněji, aby si čtenář mohl utvořit vlastní úsudek.
Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná.
Tematicky uspořádaný soubor duchovních statí, pojednání a reflexí autora z let 2009 – 2010. O cestě jógy, o mém setkání s Mistrem a obyčejném životě, který se mi stal dharmou.
Kniha vás naučí přát si správným způsobem, tak, aby se vám splnily všechny vaše sny. Každý má v sobě přirozenou schopnost lidské mysli dosáhnout svých cílů pomocí tvůrčí představivosti, která vám pomůže dosáhnout skutečně přelomové a pozitivní změny
Autor, který má za sebou dlouholetou praxi se stavbami kamen, popisuje krok za krokem postup prací u běžného kachlového sporáku i zmíněného sporáku s teplovodním výměníkem.
Upravená verze knihy Mužství, která se během několika let stala v mnoha zemích bestsellerem. Byla provázena vlnou zájmu o téma role muže a otce v západní společnosti, jež se stává v mnoha ohledech zženštilou.
Jiří Trávníček se už řadu let zabývá čtenářstvím.
Jeho publikace, založené na kvantitativním výzkumu (Čteme? a Čtenáři a internauti), přinesly po mnoha letech konečně důležitá data o oblasti, která zůstávala stranou zájmu literární vědy.