Ke stažení

Hudba v televizní reklamě: Struktura hudební složky reklam v českých televizích

Nakladatel:  VERBUM Publishing 2013
Ihned
69 Kč

Anotace

Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná a jak působí na televizní diváky.

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie a témata

Bibliografické údaje

Název:
Hudba v televizní reklamě
Autor:
Bačuvčík, Radim
Nakladatel:
VERBUM Publishing
EAN:
9788087500392
ISBN:
Popis:
Elektronická kniha, 166 stran, bez zabezpečení DRM, 2,6 MB PDF PDF, česky
Rok vydání:
2013