Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - Sociální ...
Otevřít stranu 99
Ke stažení

Sociální marketingové kampaně v Česku II.: Bezpečnost a prevence zranění

Nakladatel: VeRBuM 2016
Ihned
69 Kč

Anotace

Monografie mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti.
Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Sociální marketingové kampaně v Česku II.
Autor:
Bačuvčík, Radim a Harantová, Lenka
Nakladatel:
VeRBuM
EAN:
Doporučená prodejní cena:
69 Kč
Popis:
Elektronická kniha, 266 stran, bez zabezpečení DRM, 16,2 MB PDF PDF, česky
Rok vydání:
2016