Lenka Harantová - Vnímání ...
Otevřít stranu 99
Ke stažení

Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty

Nakladatel:  VERBUM Publishing 2014
Ihned
69 Kč

Anotace

Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice. Konkrétně se zaměřuje na vnímání sociální reklamy cílovou skupinou vysokoškolských studentů do 26 let a je tematicky orientována na kouření, alkohol, pohlavně přenosné choroby a bezpečnost silničního provozu.

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie a témata

Bibliografické údaje

Název:
Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty
Autor:
Harantová, Lenka
Nakladatel:
VERBUM Publishing
EAN:
ISBN:
Popis:
Elektronická kniha, 154 stran, bez zabezpečení DRM, 3,1 MB PDF PDF, česky
Rok vydání:
2014