Skladem

Marketing kultury

Nakladatel:  VERBUM Publishing 2012
Skladem
-10%
240 Kč
216 Kč

Anotace

Kniha se zabývá vztahy kulturních organizací s jejich publikem a širokou veřejností. Na příkladech z tuzemské i zahraniční praxe ukazuje funkční marketingové přístupy, ale snaží se také poukázat na chyby, které kulturní a umělecké organizace na poli marketingu a propagace dělají. Kniha je zaměřena především na oblast interpretačních umění, tedy...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie a témata

Bibliografické údaje

Název:
Marketing kultury
Autor:
Bačuvčík, Radim
Nakladatel:
VERBUM Publishing
EAN:
9788087500170
ISBN:
978-80-87500-17-0
Popis:
1× kniha, brožovaná, 198 stran, česky
Rozměry:
16 × 23 cm
Rok vydání:
2012