Ke stažení

Mládí a zralost v marketingové komunikaci

Nakladatel:  VERBUM Publishing 2014
Ihned
69 Kč

Anotace

Pátý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah mládí a zralosti.

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Radim Bačuvčík

Český ekonom, muzikolog a vysokoškolský pedagog.

Zaměřuje se na sociální marketing a management neziskových organizací a hudebních institucí. V současnosti působí na své alma mater Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně - Fakultě multimediálních komunikací. Živil se také fundraisingem v Charitě Zlín a rok učil také na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně.

Celý medailonek
Do oblíbených
Přihlašte se nebo registrujte a přidejte si autora do oblíbených.

Bibliografické údaje

Název:
Mládí a zralost v marketingové komunikaci
Autor:
Bačuvčík, Radim
Nakladatel:
VERBUM Publishing
EAN:
9788087500507
ISBN:
Popis:
Elektronická kniha, 160 stran, bez zabezpečení DRM, 4,2 MB PDF PDF, česky
Rok vydání:
2014