Radim Bačuvčík - Teorie a praxe ...
Otevřít stranu 99
Ke stažení

Teorie a praxe v marketingové komunikaci

Nakladatel:  VERBUM Publishing 2016
Ihned
69 Kč

Anotace

Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe.

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie a témata

Bibliografické údaje

Název:
Teorie a praxe v marketingové komunikaci
Autor:
Bačuvčík, Radim
Nakladatel:
VERBUM Publishing
EAN:
ISBN:
Popis:
Elektronická kniha, 190 stran, bez zabezpečení DRM, 2,7 MB PDF PDF, česky
Rok vydání:
2016