Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - Sociální marketing
Skladem

Sociální marketing

Nakladatel: VERBUM Publishing 2016
Skladem
269 Kč

Anotace

Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je politický či náboženský marketing, etickým aspektům sociálního marketingu, zákonné regulaci a samoregulaci. Další kapitoly se zabývají historií sociálního marketingu v ČR i...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Sociální marketing
Autor:
Bačuvčík, Radim a Harantová, Lenka
Nakladatel:
VERBUM Publishing
EAN:
9788087500804
ISBN:
978-80-87500-80-4
Doporučená prodejní cena:
299 Kč
Popis:
1× kniha, brožovaná, 256 stran, česky
Rozměry:
16,5 × 23 cm
Rok vydání:
2016 (1. vydání)