Ke stažení

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách: Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby

Nakladatel: Grada 2014
Ihned
254 Kč

Anotace

Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zaujme i všechny další čtenáře, jimž není kvalita veřejných služeb lhostejná a kteří se v...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách
Autor:
Slavík, Jakub
Nakladatel:
Grada
EAN:
Doporučená prodejní cena:
254 Kč
Popis:
Elektronická kniha, 192 stran, bez zabezpečení DRM, 2,3 MB ePUB ePUB, 5,4 MB Mobi Mobi, 5,2 MB PDF PDF, česky
Rok vydání:
2014