Radim Bačuvčík - Marketing neziskových ...
Ke stažení

Marketing neziskových organizací

Nakladatel: VERBUM Publishing 2011
69 Kč
běžná cena 69 Kč

Anotace

Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací. Je doplněna řadou aktuálních případových studií, které ilustrují, s jakými příležitostmi a překážkami se nekomerční organizace setkávají, když chtějí zavádět marketingové přístupy známé z komerční sféry.

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Radim Bačuvčík

Český ekonom, muzikolog a vysokoškolský pedagog.

Zaměřuje se na sociální marketing a management neziskových organizací a hudebních institucí. V současnosti působí na své alma mater Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně - Fakultě multimediálních komunikací. Živil se také fundraisingem v Charitě Zlín a rok učil také na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně.

Celý medailonek
Do oblíbených
Přihlašte se nebo registrujte a přidejte si autora do oblíbených.
Kulturní zboží jako dar: Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2018 - Radim Bačuvčík
Kulturní zboží jako dar
Radim Bačuvčík
69 Kč
Sociální marketingové kampaně v Česku IV.: Ochrana životního prostředí - Radim Bačuvčík
Sociální marketingové kampaně v Česku IV.
Radim Bačuvčík
69 Kč
Spotřebitelské chování: Nákupní chování na trzích zboží a služeb 2015 - Radim Bačuvčík
Spotřebitelské chování
Radim Bačuvčík
69 Kč
Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík
Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci
Radim Bačuvčík
69 Kč
Hudba a my: Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2015 - Radim Bačuvčík
Hudba a my
Radim Bačuvčík
69 Kč
Sociální marketingové kampaně v Česku III.: Lidská práva - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová
Sociální marketingové kampaně v Česku III.
Radim Bačuvčík, ...
69 Kč
Spotřebitelské typologie: Nákupní chování na trzích zboží a služeb 2015 - Radim Bačuvčík
Spotřebitelské typologie
Radim Bačuvčík
69 Kč
Víra, náboženství a církve: Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2017 - Radim Bačuvčík
Víra, náboženství a církve
Radim Bačuvčík
69 Kč
Sociální marketingové kampaně v Česku I.: Ochrana zdraví - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová
Sociální marketingové kampaně v Česku I.
Radim Bačuvčík, ...
69 Kč
Smích v televizní reklamě - Radim Bačuvčík, Petra Bačuvčíková
Smích v televizní reklamě
Radim Bačuvčík, ...
69 Kč
Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík
Teorie a praxe v marketingové komunikaci
Radim Bačuvčík
69 Kč
Sociální marketingové kampaně v Česku II.: Bezpečnost a prevence zranění - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová
Sociální marketingové kampaně v Česku II.
Radim Bačuvčík, ...
69 Kč
Knihy a čtení: Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2014 - Radim Bačuvčík
Knihy a čtení
Radim Bačuvčík
69 Kč
Hudba v reklamě: a dalších oblastech marketingové komunikace - Radim Bačuvčík - 10%
Hudba v reklamě
Radim Bačuvčík
242 Kč
Mládí a zralost v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík
Mládí a zralost v marketingové komunikaci
Radim Bačuvčík
69 Kč
Kulturní život a my - Radim Bačuvčík
Kulturní život a my
Radim Bačuvčík
69 Kč
Hudba v televizní reklamě: Struktura hudební složky reklam v českých televizích - Radim Bačuvčík
Hudba v televizní reklamě
Radim Bačuvčík
69 Kč
Muzea a galerie: Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2012 - Radim Bačuvčík
Muzea a galerie
Radim Bačuvčík
69 Kč
Divadlo a film: Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2011 - Radim Bačuvčík
Divadlo a film
Radim Bačuvčík
69 Kč
Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík
Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci
Radim Bačuvčík
69 Kč
Tradiční a nové v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík
Tradiční a nové v marketingové komunikaci
Radim Bačuvčík
69 Kč
Kultura jako faktor volného času: Nákupní chování na trzích vybraných volnočasových aktivit 2010 - Radim Bačuvčík
Kultura jako faktor volného času
Radim Bačuvčík
69 Kč
Marketing symfonických orchestrů: Publikum a veřejnost moravských filharmonií - Radim Bačuvčík
Marketing symfonických orchestrů
Radim Bačuvčík
69 Kč
Jak posloucháme hudbu?: Vztah obyvatel České republiky k hudbě a jejímu poslechu 2009 - Radim Bačuvčík
Jak posloucháme hudbu?
Radim Bačuvčík
69 Kč
Žena a muž v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík
Žena a muž v marketingové komunikaci
Radim Bačuvčík
69 Kč
Kultura a my: Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů - Radim Bačuvčík
Kultura a my
Radim Bačuvčík
69 Kč
Sociální marketing - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - 10%
Sociální marketing
Radim Bačuvčík, ...
269 Kč
Marketing kultury - Radim Bačuvčík - 10%
Marketing kultury
Radim Bačuvčík
216 Kč

Bibliografické údaje

Název:
Marketing neziskových organizací
Autor:
Bačuvčík, Radim
Nakladatel:
VERBUM Publishing
EAN:
Doporučená prodejní cena:
69 Kč
Popis:
Elektronická kniha, 190 stran, 1,9 MB PDF PDF, česky
Rok vydání:
2011
Zákazníci, kteří koupili tento titul, koupili také
Úspěšná nezisková organizace: 3., aktualizované a rozšířené vydání - Olga Medlíková, Marek Šedivý
Úspěšná nezisková organizace
Olga Medlíková, ...
212 Kč
Fundraising: pro neziskové organizace - Petr Boukal,  kol.
Fundraising
Petr Boukal, ...
297 Kč
Řízení neziskových organizací: klíčové oblasti pro jejich udržitelnost - Pavlína Hejduková, Dita Hommerová, Michaela Krechovská
Řízení neziskových organizací
Pavlína Hejduková, ...
254 Kč
Marketing symfonických orchestrů: Publikum a veřejnost moravských filharmonií - Radim Bačuvčík
Marketing symfonických orchestrů
Radim Bačuvčík
69 Kč
Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty - Lenka Harantová
Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty
Lenka Harantová
69 Kč
Marketing... je věda kreativní - Radomila Soukalová
Marketing... je věda kreativní
Radomila Soukalová
69 Kč
Sociální marketingové kampaně v Česku III.: Lidská práva - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová
Sociální marketingové kampaně v Česku III.
Radim Bačuvčík, ...
69 Kč
Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy - Radek Tahal,  kolektiv
Marketingový výzkum
Radek Tahal, ...
297 Kč
Jak drahé je zdarma? - Dan Ariely - 10%
Jak drahé je zdarma?
Dan Ariely
287 Kč
Poutník Kámaníta - Karl Gjellerup
Poutník Kámaníta
Karl Gjellerup
190 Kč
Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví - Vratislav Kozák, Jiří Vaněk, Tomáš Vican
Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví
Vratislav Kozák, ...
69 Kč
Žena a muž v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík
Žena a muž v marketingové komunikaci
Radim Bačuvčík
69 Kč
Kreativní management v praxi - Ivana Hospodářová
Kreativní management v praxi
Ivana Hospodářová
144 Kč
Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš
Image a firemní identita
Jitka Vysekalová, ...
319 Kč
Life management: Jak získat více času, energie a pořádku v životě - Dita Zandl
Life management
Dita Zandl
161 Kč
Marketing management - Kevin Lane Keller, Philip Kotler - 10%
Marketing management
Kevin Lane Keller, ...
2 061 Kč
Dokonalý svůdce: Jak získat každou ženu, po které toužíte - Oliver Kuhn
Dokonalý svůdce
Oliver Kuhn
237 Kč
Kultura a my: Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů - Radim Bačuvčík
Kultura a my
Radim Bačuvčík
69 Kč
Česká politika a média po roce 1989 - Petr Žantovský - 10%
Česká politika a média po roce 1989
Petr Žantovský
149 Kč
Public relations: Dějiny – teorie – praxe - Ladislav Kopecký
Public relations
Ladislav Kopecký
322 Kč
Strach ze svobody - Erich Fromm - 10%
Strach ze svobody
Erich Fromm
347 Kč
Kulturní život a my - Radim Bačuvčík
Kulturní život a my
Radim Bačuvčík
69 Kč
Koho volí Vaši sousedé?: Prostorové vzorce volebního chování na území Česka od roku 1920 do roku 2006, jejich změny a možné příčiny -  kol. - 10%
Koho volí Vaši sousedé?
kol.
359 Kč
Volební kampaně 2013 - Marcela Králiková, Pavel Šíma,  kol.
Volební kampaně 2013
Marcela Králiková, ...
189 Kč
Marketing služeb - efektivně a moderně: 2., aktualizované a rozšířené vydání - Miroslava Vaštíková
Marketing služeb - efektivně a moderně
Miroslava Vaštíková
297 Kč
Lídři jedí poslední: Proč některé týmy drží pohromadě a jiné se rozpadají - Simon Sinek
Lídři jedí poslední
Simon Sinek
249 Kč
Praktický právní průvodce pro neziskové organizace: podle nového občanského zákoníku - Petr Vít
Praktický právní průvodce pro neziskové organizace
Petr Vít
212 Kč
Účetnictví, daně a financování pro nestátní neziskovky - Anna Pelikánová
Účetnictví, daně a financování pro nestátní neziskovky
Anna Pelikánová
288 Kč
Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu - Miroslav Karlíček,  kol. - 10%
Marketingová komunikace
Miroslav Karlíček, ...
269 Kč
Geografie výsledků parlamentních voleb: prostorové vzorce volebního chování v Česku 1992-2013 -  kol. - 10%
Geografie výsledků parlamentních voleb: prostorové vzorce volebního chování v Česku 1992-2013
kol.
266 Kč