Ke stažení

Public relations a zpravodajství: Vliv hluboké proměny žurnalistiky na teorii a praxi vztahů s médii

Nakladatel:  VERBUM Publishing 2013
Ihned
69 Kč

Anotace

Kniha sleduje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je zde pojímán jako svébytná disciplína v rámci šířeji vymezených vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Práce vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Bibliografické údaje

Název:
Public relations a zpravodajství
Autor:
Tomandl, Jan
Nakladatel:
VERBUM Publishing
EAN:
EK176519
ISBN:
Popis:
Elektronická kniha, 153 stran, bez zabezpečení DRM, 1,4 MB PDF PDF, česky
Rok vydání:
2013
Zákazníci, kteří koupili tento titul, koupili také