Vratislav Kozák, Jan Závodný Pospíšil - Racionální ...
Otevřít stranu 99
Ke stažení

Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality

Nakladatel: VERBUM Publishing 2013
Ihned
69 Kč

Anotace

Kniha se zabývá vlivem faktorů iracionálního lidského chování na proces spotřebitelského rozhodování. V první části knihy jsou zpracována teoretická východiska týkající se problematiky současného stavu v oblasti marketingu, postmoderního spotřebitele, procesu reklamní komunikace, spotřebního chování, behaviorální ekonomie a vlivu iracionálních...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality
Autor:
Kozák, Vratislav a Pospíšil, Jan Závodný
Nakladatel:
VERBUM Publishing
EAN:
Doporučená prodejní cena:
69 Kč
Popis:
Elektronická kniha, 124 stran, bez zabezpečení DRM, 1,9 MB PDF PDF, česky
Rok vydání:
2013