Václav Stříteský - Diference ve ...
Otevřít stranu 99
Doručení po ČR zdarma Ke stažení

Diference ve spotřebním chování mužů a žen: Význam kritéria pohlaví v segmentaci spotřebních trhů

Nakladatel:  VeRBuM 2017
Ihned
69 Kč

Anotace

Odborná monografie se zabývá významem pohlaví jako tradičního kritéria segmentace spotřebních trhů.
Vychází z předpokladu, že mužské a ženské role nejsou neměnné a dochází k jejich pozvolným změnám. Tyto změny mohou mít závažné dopady na marketingovou orientaci firem. Monografie se zabývá diferencemi mužů a žen pokud jde o spotřebu produktů...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie a témata

Bibliografické údaje

Název:
Diference ve spotřebním chování mužů a žen
Autor:
Stříteský, Václav
Nakladatel:
VeRBuM
EAN:
ISBN:
Popis:
Elektronická kniha, 264 stran, bez zabezpečení DRM, 1,7 MB PDF PDF, česky
Rok vydání:
2017 (1. vydání)