Radim Bačuvčík, Petra Bačuvčíková - Smích v televizní reklamě
Otevřít stranu 99
Ke stažení

Smích v televizní reklamě

Nakladatel:  VERBUM Publishing 2016
Ihned
69 Kč

Anotace

Monografie představuje výsledky rozsáhlé analýzy zobrazování smíchu v televizních reklamích spotech, které byly vysílány v český televizí. Detailně se zabývá otázkami jako kdo se v reklamách směje, kde se směje, čemu se směje, jaké místo má smích v ději spotu, a podobně. Závěry analýzy jsou interpretovány v kvantitativním i kvalitativním smyslu a ilustrovány záběry z popisovaných spotů.

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie a témata

Bibliografické údaje

Název:
Smích v televizní reklamě
Autor:
Bačuvčík, Radim a Bačuvčíková, Petra
Nakladatel:
VERBUM Publishing
EAN:
ISBN:
Popis:
Elektronická kniha, 138 stran, bez zabezpečení DRM, 4,2 MB PDF PDF, česky
Rok vydání:
2016