Radim Bačuvčík - Sociální marketingové ...
Ke stažení

Sociální marketingové kampaně v Česku IV.: Ochrana životního prostředí

Nakladatel: VeRBuM 2018
69 Kč
běžná cena 69 Kč

Anotace

Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku IV. Ochrana životního prostředí“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Radim Bačuvčík

Český ekonom, muzikolog a vysokoškolský pedagog.

Zaměřuje se na sociální marketing a management neziskových organizací a hudebních institucí. V současnosti působí na své alma mater Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně - Fakultě multimediálních komunikací. Živil se také fundraisingem v Charitě Zlín a rok učil také na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně.

Celý medailonek
Do oblíbených
Přihlašte se nebo registrujte a přidejte si autora do oblíbených.
Kulturní zboží jako dar: Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2018 - Radim Bačuvčík
Kulturní zboží jako dar
Radim Bačuvčík
69 Kč
Spotřebitelské chování: Nákupní chování na trzích zboží a služeb 2015 - Radim Bačuvčík
Spotřebitelské chování
Radim Bačuvčík
69 Kč
Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík
Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci
Radim Bačuvčík
69 Kč
Hudba a my: Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2015 - Radim Bačuvčík
Hudba a my
Radim Bačuvčík
69 Kč
Sociální marketingové kampaně v Česku III.: Lidská práva - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová
Sociální marketingové kampaně v Česku III.
Radim Bačuvčík, ...
69 Kč
Spotřebitelské typologie: Nákupní chování na trzích zboží a služeb 2015 - Radim Bačuvčík
Spotřebitelské typologie
Radim Bačuvčík
69 Kč
Víra, náboženství a církve: Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2017 - Radim Bačuvčík
Víra, náboženství a církve
Radim Bačuvčík
69 Kč
Sociální marketingové kampaně v Česku I.: Ochrana zdraví - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová
Sociální marketingové kampaně v Česku I.
Radim Bačuvčík, ...
69 Kč
Smích v televizní reklamě - Radim Bačuvčík, Petra Bačuvčíková
Smích v televizní reklamě
Radim Bačuvčík, ...
69 Kč
Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík
Teorie a praxe v marketingové komunikaci
Radim Bačuvčík
69 Kč
Sociální marketingové kampaně v Česku II.: Bezpečnost a prevence zranění - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová
Sociální marketingové kampaně v Česku II.
Radim Bačuvčík, ...
69 Kč
Knihy a čtení: Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2014 - Radim Bačuvčík
Knihy a čtení
Radim Bačuvčík
69 Kč
Hudba v reklamě: a dalších oblastech marketingové komunikace - Radim Bačuvčík
Hudba v reklamě
Radim Bačuvčík
242 Kč
Mládí a zralost v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík
Mládí a zralost v marketingové komunikaci
Radim Bačuvčík
69 Kč
Kulturní život a my - Radim Bačuvčík
Kulturní život a my
Radim Bačuvčík
69 Kč
Hudba v televizní reklamě: Struktura hudební složky reklam v českých televizích - Radim Bačuvčík
Hudba v televizní reklamě
Radim Bačuvčík
69 Kč
Muzea a galerie: Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2012 - Radim Bačuvčík
Muzea a galerie
Radim Bačuvčík
69 Kč
Divadlo a film: Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2011 - Radim Bačuvčík
Divadlo a film
Radim Bačuvčík
69 Kč
Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík
Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci
Radim Bačuvčík
69 Kč
Tradiční a nové v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík
Tradiční a nové v marketingové komunikaci
Radim Bačuvčík
69 Kč
Kultura jako faktor volného času: Nákupní chování na trzích vybraných volnočasových aktivit 2010 - Radim Bačuvčík
Kultura jako faktor volného času
Radim Bačuvčík
69 Kč
Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík
Marketing neziskových organizací
Radim Bačuvčík
69 Kč
Marketing symfonických orchestrů: Publikum a veřejnost moravských filharmonií - Radim Bačuvčík
Marketing symfonických orchestrů
Radim Bačuvčík
69 Kč
Jak posloucháme hudbu?: Vztah obyvatel České republiky k hudbě a jejímu poslechu 2009 - Radim Bačuvčík
Jak posloucháme hudbu?
Radim Bačuvčík
69 Kč
Žena a muž v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík
Žena a muž v marketingové komunikaci
Radim Bačuvčík
69 Kč
Kultura a my: Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů - Radim Bačuvčík
Kultura a my
Radim Bačuvčík
69 Kč
Sociální marketing - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová
Sociální marketing
Radim Bačuvčík, ...
269 Kč
Marketing kultury - Radim Bačuvčík
Marketing kultury
Radim Bačuvčík
216 Kč

Bibliografické údaje

Název:
Sociální marketingové kampaně v Česku IV.
Autor:
Bačuvčík, Radim
Nakladatel:
VeRBuM
EAN:
Doporučená prodejní cena:
69 Kč
Popis:
Elektronická kniha, 310 stran, 23,0 MB PDF PDF, česky
Rok vydání:
2018